Helicobacter
Re: Helicobacter
Fijn dat het al met al is meegevallen.
Nu kan je gericht gaan handelen, komt vast goed
Nu kan je gericht gaan handelen, komt vast goed
Al met al goed dat je bent gegaan! En de kastjes van Hanneke uitpluizen.... Dat voorrecht hebben onze frutzels nog niet meegemaakt
Fijn dat je nu precies weet wat er speelt bij jouw fretjes!
En het valt gelukkig allemaal nog wel mee
Verwen ze maar lekker maar dat zit ,denk ik, wel goed bij jou
En het valt gelukkig allemaal nog wel mee
Verwen ze maar lekker maar dat zit ,denk ik, wel goed bij jou
Eoweyn heeft de tijd nodig...
Fijn om te weten hoe het met de rest zit. Je bezoekje was in ieder geval waardevol
Fijn om te weten hoe het met de rest zit. Je bezoekje was in ieder geval waardevol
ja ben wel blij, alleen jammer van Eoweyn, maar voorlopig ligt ze gelukkig te slapen op het bed onder de dekens, zoals vroeger .
En ze krijgen binnenkort weer optimale speeltijd, want we gaan deze zondag verhuizen, want nu mochten ze minder rondlopen... Ander huis he. En dat vonden ze (en ik ook) natuurlijk wel erg...
Ach ja en Caramel is altijd al heel nieuwsgierig geweest, en ze zat nog al redelijk lang in die carrier... Dus vond ze dat het wel tijd was om haar neus overal in te steken... Daar ben je toch een fret voor.
En ze krijgen binnenkort weer optimale speeltijd, want we gaan deze zondag verhuizen, want nu mochten ze minder rondlopen... Ander huis he. En dat vonden ze (en ik ook) natuurlijk wel erg...
Ach ja en Caramel is altijd al heel nieuwsgierig geweest, en ze zat nog al redelijk lang in die carrier... Dus vond ze dat het wel tijd was om haar neus overal in te steken... Daar ben je toch een fret voor.
Ach, Hanneke heeft een zwak voor Sandy's en volgens mij heeft Caramel, gezien de naam, de juiste kleur.
wel Caramel is eigenlijk een wildkleur angora. ik wist toen nog niets over angora 's en de eventuele problemen, maar ze doet het voorlopig goed (is bijna 5)... Ze niest af en toe iets meer dan de andere fretjes, maar niets verontrustend. Ik nam Caramel over toen ze bijna 1 jaar was, van iemand die er wou mee kweken, maar gelukkig is dit nooit gedaan. Dus is Caramel maar ons leuke huisdiertje geworden (behalve dan voor Eoweyn, die niet zo'n leuke tijden met haar heeft beleefd). Maar Merlijn en de anderen (en ik en mijn vriend) zien haar wel graag!
Haha, ze heeft zo te horen geluk gehad dat ze bij jullie terecht is gekomen.
Fijn dat je nu weet hoe het er voor staat met je fretten, viel allemaal achteraf dus nog erg mee gelukkig.
Eowyn heeft nog even tijd nodig, vervelend van dat lage suiker, maar dat is te verhelpen. Dus nog even afwachten wat dat betreft. Fijn dat ze het papje eet.
Op naar de volgende controle !
Eowyn heeft nog even tijd nodig, vervelend van dat lage suiker, maar dat is te verhelpen. Dus nog even afwachten wat dat betreft. Fijn dat ze het papje eet.
Op naar de volgende controle !
Je weet nu inderdaad waar je aan toe bent en met Eowyn komt het vast goed.
bedankt iedereen!
Maar we willen natuurlijk wel graag weten hoe het verder gaat met je frutzels
geen probleem! ik denk voorlopig dat Eoweyntje het iets beter doet. De andere zijn voorlopig ook blij, ze hebben daarnet een spelletje gekregen (zo een hondendenkspelletje, niveau 2) om snoepjes uit te halen, dat was wel eens nadenken en je moet het wel voordoen, maar het lukt hun wel. ze zijn redelijk slim die fretsels!
Leuk!
Die denkspelletjes zijn zeker leuk voor fretten!
Ohhh leuk zeker als je ze er zo mee bezig ziet
Ja dat is erg leuk inderdaad.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... eam_ref=10" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/avanhoey/media ... 251&type=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat deze link werkt. Zijn de fretjes aan het werk.
groetjes
Ann
https://www.facebook.com/avanhoey/media ... 251&type=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat deze link werkt. Zijn de fretjes aan het werk.
groetjes
Ann
Ik kom wel op jouw pagina, maar kan geen foto of filmpjes zien
Werkt hier ook helaas niet...