Mijn bouwproject voor de frettentuin
Re: Mijn bouwproject voor de frettentuin
@ Tessa: Gaaf idee hoor, om een frettentuin te maken! Ik ben ook altijd jaloers op fretjes die dat hebben.. Ik heb helaas alleen een klein balkon, maar anders had ik er ook een gemaakt!
Wel foto's plaatsen he?
Wel foto's plaatsen he?
Oh maar veel balkons kun je ook als een leuk fretten-buiten-verblijf inrichten
Mijn balkon is zo open dat ik als de dood ben dat ze eraf valt of naar de buren gaat.. En ik zou echt niet weten hoe ik het dicht zou moeten maken..
Met plexiglas zou ik dat doen, dat is glad dus daar kunnen ze niet tegenop klimmen.
Je zou dat plexiglas ergens op maat kunnen laten zagen en dan bevestigen met tie-rips. Maar goed, je moet ook een beetje handig zijn en wat gereedschap hebben.
@ Kick: Handig ben ik wel redelijk, maar het gereedschap is het probleem..
Nu is het zo dat tussen de reling van het balkon en de "vloer" nog een stuk tussen zit.. Niet in de hoogte, maar de reling staat verder weg zeg maar..
Ik zal er eens een foto van maken..
Maar we gaan een beetje off-topic nu geloof ik..
Nu is het zo dat tussen de reling van het balkon en de "vloer" nog een stuk tussen zit.. Niet in de hoogte, maar de reling staat verder weg zeg maar..
Ik zal er eens een foto van maken..
Maar we gaan een beetje off-topic nu geloof ik..
Open anders hier een eigen topic over hoe je een balkon fretproof krijgt, kan ook wel interessant zijn voor meer mensen.
@ Koda: Ray heeft ook zijn balkon fretproof gemaakt.
Wie weet heeft hij wel tips voor jou
Wie weet heeft hij wel tips voor jou
Nog geen offerte ontvangen vandaag.... Bummer
Wel een leuke plantenbak voor een prikkie gevonden op marktplaats. Ik ga hem woensdag avond ophalen
Wel een leuke plantenbak voor een prikkie gevonden op marktplaats. Ik ga hem woensdag avond ophalen
Je bent in ieder geval lekker bezig
Daar is hij dan..... De boomstam zand/plantenbak
Oh die is cool !! Goeie koop !
Ik heb zoiets in de kikkeruitvoering, succes verzekerd !
Ik heb zoiets in de kikkeruitvoering, succes verzekerd !
Oh gaaf zeg! Zeker als je buurtkatten in je tuin krijgt, dan hou je het zand in ieder geval schoon.
Die is cool!
Wat een leuk ding
Ik heb zoiets in een gebouwd muurtje van plastic hartstikke leuk. Als er geen dak op je ren zit, dan eventjes een tip zorg dat je gaten in de bodem maakt, want anders wordt het een modderbad, dat is ook leuk voor de fretten.
Ik ging vandaag na het werk naar de mega Praxis om ideeën op te doen voor de frettentuin en om in het tuincentrum even voor plantjes te kijken. Ze waren bezig om het tuincentrum opnieuw in te richten en terwijl ik daarlangs liep, zag ik drie hele mooie stukjes kunstgras. Van dat gras dat bijna niet van echt te onderscheiden is en van hele hoge kwaliteit.
Ik op zoek naar een medewerker om te vragen wat die gras tapijtjes kosten. Bleek dat ze niet te koop waren maar alleen diende als voorbeeld materiaal. Toen ik vroeg wat ermee ging gebeuren zei die man dat het weg zou gaan. Toen heb ik heel lief gelachen en heeft hij zijn baas erbij geroepen. Wat denk je dat de baas zei..... 'Als ze daar gelukkig van wordt'
Nu heb ik dus voor een paar euro een kwaliteits grasmat van 140 bij 80 voor in de frettentuin. Ik heb de mat net in de huiskamer gelegd met de wip erop en de fretten rollen met z'n allen over het gras en zijn druk aan het spelen #BlijBlijBlij#
Ik op zoek naar een medewerker om te vragen wat die gras tapijtjes kosten. Bleek dat ze niet te koop waren maar alleen diende als voorbeeld materiaal. Toen ik vroeg wat ermee ging gebeuren zei die man dat het weg zou gaan. Toen heb ik heel lief gelachen en heeft hij zijn baas erbij geroepen. Wat denk je dat de baas zei..... 'Als ze daar gelukkig van wordt'
Nu heb ik dus voor een paar euro een kwaliteits grasmat van 140 bij 80 voor in de frettentuin. Ik heb de mat net in de huiskamer gelegd met de wip erop en de fretten rollen met z'n allen over het gras en zijn druk aan het spelen #BlijBlijBlij#
O geweldig, dat heb je goed voor elkaar gekregen.
Haha, dat doe je goed!
Oh wat heerlijk, die rollende fretten Dat heb je mooi geregeld!