Saru en longonsteking
Saru en longonsteking
Hanneke kreeg hem moeilijk aan het zuurstof tijdens de operatie dus ze heeft een longfoto gemaakt en de longen zagen er niet goed uit, hij moet een keer longonsteking gehad hebben maar er is mij helemaal niks bijzinders opgevallen. Hoe kan ik dat nou missen? Daar snap ik geen jota van
Huj krijgt er nu antibiotica voor, waar is een longonsteking aan te herkennen?
Huj krijgt er nu antibiotica voor, waar is een longonsteking aan te herkennen?
Re: Saru en longonsteking
Ik zou denken aan hoesten en kortademigheid Maar ik begrijp dat je zoiets nog nooit heb gezien bij hem?... Je hebt wel pech zeg met je ventjes
Nou hij heeft wel eens wat gehoest zo nu en dan, ook geen dagen achter elkaar, maar een onstekng... Dat kwam echt uit de lucht vallen
Is Saru nu ook geopereerd? Jeetje Danielle het zit je niet mee.
En dan komt er ook nog dit naar voren.
En dan komt er ook nog dit naar voren.
Hoesten, kortademigheid en hoge koorts normaal gesproken. Maar Saru is duidelijk geen fretje die zich aan "de regels" houdt dus hij zal deze symptomen niet duidelijk hebben laten zien.
Of ik heb zitten slapen
Er gaat in ieder geval geen lampje branden
Er gaat in ieder geval geen lampje branden
Jou kennende heb je echt niet zitten slapen
Alleen, hoe kan nu zoiets?
Alleen, hoe kan nu zoiets?
Ik denk niet dat je hebt zitten slapen hoor. Als je iets ziet, dan onderneem je altijd actie, maar het is lastig om actie te ondernemen als hij niets laat zien.
Wel balen dat dit dan ook nog erbij komt.
Wel balen dat dit dan ook nog erbij komt.
Toen Koda haar longontsteking had, merkte ik aan haar eigenlijk alleen dat ze heel snel ademhaalde... Nu hield ik Koda op dat moment al heel erg in de gaten omdat er natuurlijk al vanalles speelde, anders had ik het denk ik ook compleet gemist hoor..
Ik denk ook niet dat je dit 'zomaar' gemist hebt hoor. Misschien heeft hij geen duidelijke symptomen laten zien.
Balen dit hoor
Balen dit hoor
Ik denk het ook, fretten zijn nu eenmaal vaak keihard voor zichzelf.
Maar als het om een oude longontsteking gaat, waarom krijgt hij daar nu dan nog antibiotica voor?
Maar als het om een oude longontsteking gaat, waarom krijgt hij daar nu dan nog antibiotica voor?
Ja dat vroeg ik me ook af, waarom nu dan de AB?
Maar er valt jou niks te verwijten hoor, Saru is een taaie fret volgens mij en vooral voor zichzelf.
Maar er valt jou niks te verwijten hoor, Saru is een taaie fret volgens mij en vooral voor zichzelf.
Ze laten ook bijna nooit merken dat ze ergens last van hebben, malle fretten. Waarschijnlijk is het nog maar in lichte mate, anders had je het vast wel gemerkt !
Maar erg vervelend hoor.
Maar erg vervelend hoor.
Weet niet. Misshien heb ik t verkeerd begrepen maar hij zat nu in ieder geval aan de ab
Het kan goed zijn dat je het helemaal niet gemerkt hebt, omdat fretjes meester zijn in het verbergen van hun ziek zijn!
Waren ze daar maar niet zo goed in: dan had ik in het verleden met andere fretjes ook héél wat eerder bij Hanneke aan de deur gestaan!!!
Waren ze daar maar niet zo goed in: dan had ik in het verleden met andere fretjes ook héél wat eerder bij Hanneke aan de deur gestaan!!!