Saru heeft insulinomen
Saru heeft insulinomen
Saru is vandaag geopereerd. Saru had hele grote insulinomen, zeker voor een prooifret. Zijn milt is eruit, anders kon ze de insulinomen niet goed van de alvleesklier verwijderen.
Ondanks hij zijn hele leven al aan de prooi zit, toch grote insulinomen
Ondanks hij zijn hele leven al aan de prooi zit, toch grote insulinomen
Re: Saru heeft insulinomen
Dat is vreemd en onverwacht Tjeetje, en nu? Hoe gaat het met Saru zelf?
Mja hij is nog erg duf.p van de operatie. Morgen meer
Bizar weer, ik ben ook benieuwd of zijn milt dat ook vergroot was. Ik hoop maar dat hij snel herstelt.
Je weet het tegenwoordig wat je nu moet doen om een fret gezond te houden. Volledig op prooi en dan toch dit. Gewoon moedeloos van te worden.
Hopelijk knapt hij snel op.
Hopelijk knapt hij snel op.
Ik zal het morgen proberen te vragen mar, als ik het niet vergeet
Dat hoop ik ook minka
Dat hoop ik ook minka
Ik duim voor een snel herstel van Saru.
Hoelaat mag je bellen?
Hè dit had je niet kunnen zien aankomen.
Hoe gaat het vandaag met Saru?
Hoe gaat het vandaag met Saru?
Heel apart, je doet alles eraan om een fret zo gezond mogelijk te houden en dan toch dit.... bale Daan.
Ik duim hard voor je mannetje Daan !
Ik duim hard voor je mannetje Daan !
Saru had een hoog suiker, 21,2 maar was ook niet gek
Verder is hij alert en hanneke was tevred. Dan ben ik dat ook
Verder is hij alert en hanneke was tevred. Dan ben ik dat ook
Dat is dan mooi nieuws
Als Hanneke tevreden is dart is dat wel een goed teken!
Heel veel beterschap voor Saru
Heel veel beterschap voor Saru
Nu nog die suiker naar beneden en naar huis Saru.
Nou Saru gaat niet Super.. Hij hoest wat en ligt veel plat. Hij voelt zich niet happy. Zijn suiker is wel gezakt naar 18. Hij had iets koort 39,5. Hij laat de bahndelingen makkelijk toe, enndat vind ik zelf wat vreemd enerzijds, als ik bij hanneke ben met hem vlucht hij normaal weg in mijn armen..
Ik moest me vooral geen zorgen maken, maarja dat doe ik wel natuurlijk. hij staat in de woonkamer zodat ze het beter in de gaten kan houden. We hebbem morgen alleen contact als het niet lekker gaat. Waarschijnlijk mag hij maandag nog niet naar huis. Mijn idee is hoe eerder thuis hoe beter bij hem maargoed, wat niet kan kan niet natuurlijk
Ik moest me vooral geen zorgen maken, maarja dat doe ik wel natuurlijk. hij staat in de woonkamer zodat ze het beter in de gaten kan houden. We hebbem morgen alleen contact als het niet lekker gaat. Waarschijnlijk mag hij maandag nog niet naar huis. Mijn idee is hoe eerder thuis hoe beter bij hem maargoed, wat niet kan kan niet natuurlijk
Gatver Danielle, dit is iets wat je niet wilt horen. Ik ga duimen voor je ventje.
Waardeloos zeg. Maar hij is gelukkig wel in goede handen. Nu maar hopen dat de koorts en zijn hoge bloedsuiker snel gaan zakken en dat je morgen niet gebeld wordt. Geen bericht is goed bericht dus.
Ik blijf duimen.
Misschien reageert hij zo omdat hij niet in zijn vertrouwde omgeving is?
Misschien reageert hij zo omdat hij niet in zijn vertrouwde omgeving is?
Wat vervelend dat-ie wat minder gaat Maar hij is in goede handen en voordat je het weet maakt-ie je huis weer onveilig
Geen nieuws is goed nieuws dus. Ik duim mee dat hij snel opknapt!