Helicobacter
Re: Helicobacter
oei ik ben niet zo goed met die techniek, waar filmpjes van de fretjes aan het werk met die spelletjes.
zal misschien later nog eens proberen.
zal misschien later nog eens proberen.
Eoweyn doet het redelijk goed. We zijn met zen allen verhuisd en Eoweyn beeft minder en staat op ontdekkingsmode!
Dat is mooi nieuws! Misschien doet een eigen plekje haar ook wel goed.
Ok, niet slecht dus!
Vanaf nu zal het hopelijk beter gaan. Dat ze minder beeft klinkt al positief
Dat klinkt alsof het goed gaat!
ja ik vind dat ze het niet zo slecht doet... ze vond eergisteren een cosmo snoepje (eend) en ze heeft dat naar binnengewerkt.
en begin februari gaan we op controle... dus hopelijk blijft ze het goe doen.
en begin februari gaan we op controle... dus hopelijk blijft ze het goe doen.
Ik hoop met je mee!
Klinkt al met al zeker niet verkeerd ! Zo doorgaan Eoweyn !
Klinkt al beter.
Fijn dat ze het goed doet!
En hoe gaat het met Eoweyn?
hallo,
sorry voor het latere antwoord, ik ben pas nu terug van de dierenarts... Ik wist al dat het niet goed ging met Eoweyn, ik had haar een week niet gewogen, op vrijdag heb ik dit dan gedaan en toen woog ze nog maar 430 gr, vandaag terug 450 gr.
haar nieren werken niet goed meer, dus ik heb nog extra medicijnen meer gekregen, maar het is enkel maar om het leven haar zo aangenaam mogelijk te maken. Hanneke dacht niet dat ze direct pijn had en ze deed het voorlopig nog behoorlijk. Ze wist niet hoelang ze nog had, maar heel lang zal ze niet meer bij ons zijn...
Ze loopt nu rond. Is heel actief, ze komt soms zelfs als je haar naam roept (deed ze vroeger ook altijd), ze viel minder om, trilde niet heel veel, en had wat meer kracht om op dingen op te kruipen, waar ze voorheen af viel of niet eens meer opgeraakte... Ze at ook de laatste tijd meer, alleen ik vond inderdaad wel dat ze er terug mager begon uit te zien...
sorry voor het latere antwoord, ik ben pas nu terug van de dierenarts... Ik wist al dat het niet goed ging met Eoweyn, ik had haar een week niet gewogen, op vrijdag heb ik dit dan gedaan en toen woog ze nog maar 430 gr, vandaag terug 450 gr.
haar nieren werken niet goed meer, dus ik heb nog extra medicijnen meer gekregen, maar het is enkel maar om het leven haar zo aangenaam mogelijk te maken. Hanneke dacht niet dat ze direct pijn had en ze deed het voorlopig nog behoorlijk. Ze wist niet hoelang ze nog had, maar heel lang zal ze niet meer bij ons zijn...
Ze loopt nu rond. Is heel actief, ze komt soms zelfs als je haar naam roept (deed ze vroeger ook altijd), ze viel minder om, trilde niet heel veel, en had wat meer kracht om op dingen op te kruipen, waar ze voorheen af viel of niet eens meer opgeraakte... Ze at ook de laatste tijd meer, alleen ik vond inderdaad wel dat ze er terug mager begon uit te zien...
Oh bah, dat is niet het nieuws wat we wilden horen. Hoe komt het dat haar nieren zo achteruit gegaan zijn dan?
Och jee, dat valt toch tegen zeg
ik weet het ook niet echt... ik ben het ook vergeten vragen, misschien is het door die prednison. in het begin toen ik nog bij mijn vorige dierenarts ging waren haar nierwaarden goed... (is wel al een paar maanden geleden) ze heeft toen zelf gezegd dat de nieren voor haar leeftijd nog goed waren. Hanneke heeft toch gezegd dat die prednison er geen deugd aan heeft gedaan. ach ja was ik maar direct naar haar gegaan...
Tja, dat is altijd achteraf makkelijk gezegd. Ik ben al blij dat je uiteindelijk toch bij de Frettenkliniek bent uit gekomen.
Wat heb je nu mee gekregen aan medicijnen eigenlijk?
Wat heb je nu mee gekregen aan medicijnen eigenlijk?
Ach nee toch, wat een naar nieuws
Geef haar een knuffel van me als je wil... Arme prul
Geef haar een knuffel van me als je wil... Arme prul
Ah dat is echt kl*te nieuws.