Gele lange buis
Gele lange buis
Ik bied deze buis aan. Hij staat nu al een tijdje te staan in de tuin. Er gaat nog wel anderhalve meter vanaf voor eigen gebruik, maar dan is de buis nog steeds ongeveer vier meter lang. Ik stuur hem niet op en je moet hem dus komen halen en in de auto proberen te proppen. Succes.
Prijs: 10 euro.
Prijs: 10 euro.
Re: Gele lange buis
Zou je hem wel bij Chaimel kunnen krijgen een keer of past hij niet bij jouzelf in de auto? Want dan zou ik hem wel willen hebben.
Zijn erg leuke buizen. Rebels favoriet zelfs minka.
Marjan, ik denk niet dat ik de buis in zijn geheel in mijn auto past. De buis is maar een beetje flexibel. Ik wil ook niet gaan stouwen, omdat mijn auto net nieuw is en ik bang ben voor beschadigingen.
Chaimel komt morgen langs bij me, maar ik weet niet of het in haar auto past en of ze de buis wil meenemen.
Ik zal de buis wel wat schoonspuiten, want de buis heeft al lang buiten gestaan.
Chaimel komt morgen langs bij me, maar ik weet niet of het in haar auto past en of ze de buis wil meenemen.
Ik zal de buis wel wat schoonspuiten, want de buis heeft al lang buiten gestaan.
Volgens mij krijgt Chaimel alles altijd in haar auto, snap soms ook niet dat het haar lukt.
Maar mocht het passen en ze vindt het geen probleem dan graag, dan pikken wij het wel weer op bij Chaim, daar zullen we binnenkort waarschijnlijk toch wel weer eens langsgaan. Maar het moet haar niet in de weg staan natuurlijk.
En mocht het handiger zijn er twee stukken van 2 meter van de maken is het ook oké, ik wil er toch iets van een buizenstelsel van maken in de tuin met koppelstukken.
Ik hoor wel of het gaat lukken.
Maar mocht het passen en ze vindt het geen probleem dan graag, dan pikken wij het wel weer op bij Chaim, daar zullen we binnenkort waarschijnlijk toch wel weer eens langsgaan. Maar het moet haar niet in de weg staan natuurlijk.
En mocht het handiger zijn er twee stukken van 2 meter van de maken is het ook oké, ik wil er toch iets van een buizenstelsel van maken in de tuin met koppelstukken.
Ik hoor wel of het gaat lukken.
Oh en geef gelijk dat slaapkussen aan haar mee zodat ik dat opnieuw kan vullen voor je.
O ja slaapkussen moet ik weer niet vergeten.
Ik zal het aan haar vragen. Ik zal de buis proberen schoon te spuiten.
Ik zal het aan haar vragen. Ik zal de buis proberen schoon te spuiten.
Ik zit en denk nee he en ja hoor potjandorie heb ik het toch weer vergeten.
De buis is in zijn geheel in de auto geduwd en is nu op weg naar Rotterdam.
De buis is in zijn geheel in de auto geduwd en is nu op weg naar Rotterdam.
Muts!!!
Het slaapkussen paste echt niet meer.
Hahaha, dat ga je niet menen! Nou ja, gelukkig zien jullie elkaar nog wel vaker.
Super dat de buis in haar auto paste, weer een leuk item voor de frettentuin.
Super dat de buis in haar auto paste, weer een leuk item voor de frettentuin.
Ze is net weg en ik denk niet weer he. Mijn hersenen werken pas mee als het te laat is.Marjan schreef:Hahaha, dat ga je niet menen! Nou ja, gelukkig zien jullie elkaar nog wel vaker.
Mooi stel jullie !
Ik ben blij dat ik mijn leeftijd de schuld kan geven in dat soort gevallen. De volgende keer gewoon het kussen pontificaal op tafel leggen.
Maar mooi opgelost zo Minka, ik zal de 10 euro aan Chaimel geven wanneer we de buis gaan ophalen. Bedankt in ieder geval.
Maar mooi opgelost zo Minka, ik zal de 10 euro aan Chaimel geven wanneer we de buis gaan ophalen. Bedankt in ieder geval.
Zeg maar dat ze de 10 euro in het spaarpotje stopt.
Zal ik doen, lief gebaar.
En dan kan deze ook op slot.
En dan kan deze ook op slot.