Mijn bouwproject voor de frettentuin
Re: Mijn bouwproject voor de frettentuin
Super hoor! En wat een heeeeeeeeerlijke foto!
Super, en ik ben helemaal verliefd op de foto
Zojuist een stapel sierkeien opgehaald voor het mini vijvertje voor de frettentuin. Het zijn echt mooie stenen en ik ben er erg blij mee. Ze waren nog gratis ook De man waarvan ze waren was blij dat hij er vanaf was. Bij mij kunnen ze mooi een tweede ronde mee.
Vanavond neemt mijn moeder de hogedruk reiniger voor me mee zodat ik de kennel uit kan gaan spuiten. Dat had ik eigenlijk vandaag al willen doen maar in de slang van onze hogedruk reiniger zit een scheurtje dus dat feest ging mooi niet door. Maakt niet zoveel uit, ik heb gelukkig de tijd.
Vanavond neemt mijn moeder de hogedruk reiniger voor me mee zodat ik de kennel uit kan gaan spuiten. Dat had ik eigenlijk vandaag al willen doen maar in de slang van onze hogedruk reiniger zit een scheurtje dus dat feest ging mooi niet door. Maakt niet zoveel uit, ik heb gelukkig de tijd.
Je gaat goed met recyclen.
Goed bezig Tessa
Gratis is altijd leuk des te meer kun je aan de andere dingen voor de fretten besteden.
Wij hebben vorig jaar inderdaad ook stapel bergkeien weggegeven. Dat zijn van die dingen die behoorlijk in de weg liggen als je je tuin anders inricht. Je legt ze ook niet even snel in een kelder of schuur ofzo
Gaat goed Tessa!
Goed geregeld met die grasmatten!
Lekker bezig daar !
De afgelopen dagen waren erg hectisch hier. Helaas staat de bouw van de frettentuin even stil. Mijn man heeft dit weekend een gecompliceerde breuk in zijn sleutelbeen opgelopen dus nu kan hij me niet helpen klussen. Ik had aankomend weekend willen beginnen met het verankeren van de nieuwe wanden in de buitenmuur maar dat kan ik echt niet alleen. Hij heeft me vriendelijk (doch dringend hahaha) verzocht even te wachten totdat hij zijn arm weer kan gebruiken.
In de tussentijd ga ik dan maar alvast op zoek naar allerlei dingen om de frettentuin aan te kleden. Het is toch winter dus ik moet maar even geduld hebben. Dat is erg moeilijk voor mij maar ik ga mijn best doen
In de tussentijd ga ik dan maar alvast op zoek naar allerlei dingen om de frettentuin aan te kleden. Het is toch winter dus ik moet maar even geduld hebben. Dat is erg moeilijk voor mij maar ik ga mijn best doen
Oh dat is balen zeg, en niet in de laatste plaats voor je man. Beterschap gewenst in ieder geval. En dat hij maar snel mag genezen zodat jullie aan de gang kunnen.
O vervelend zeg! Voor zowel je man als voor jou..
Maar spulletjes verzamelen voor de frettentuin is ook leuk.. en belangrijk!
Maar spulletjes verzamelen voor de frettentuin is ook leuk.. en belangrijk!
Balen zeg van je man...beterschap!
Je hebt nu wel mooi de tijd om allerlei ideeën op te doen en leuke dingen op de kop te tikken
Je hebt nu wel mooi de tijd om allerlei ideeën op te doen en leuke dingen op de kop te tikken
Je doet van alles om onder dat klussen uit te komen zeg
Nee hoor, geintje Beterschap voor hem! Lijkt me lastig zo'n breuk
Nee hoor, geintje Beterschap voor hem! Lijkt me lastig zo'n breuk
Beterschap met jouw man toegewenst!
Dat is balen zeg Tessa. Beterschap met je man. Hopelijk is hij snel opgeknapt.
Beterschappies !! Echt vervelend hoor !