Saru heeft insulinomen
Re: Saru heeft insulinomen
Misschien dat je prooi weer op termijn kan geven als hij helemaal opgeknapt is en de medicijnen (die belastend zijn voor de maag, als ik het goed begreep) niet meer nodig heeft.
Hopelijk knapt Saru snel op!
Hopelijk knapt Saru snel op!
Hoe gaat het met Saru?
Ja best goed, gisteren meet verdeelt over de dag eten gegeven en hij is dan ook weer iets aangekomen,hij was aan het afvallen en dat is niet goed.
Hij is verder lekker alert, wil graag zijn kooi uit en dat "nerveuze" gedrag vind ik heerlijk om dan te zien. Hij gaat uiteindelijk wel in zijn mandje liggen
Eten uit zijn bakje doet hij bijna niet, maar uit een spuitje eet hij wel lang door. Soms onder dwang, maar regelmatig ook gewoon zelf
Hij is verder lekker alert, wil graag zijn kooi uit en dat "nerveuze" gedrag vind ik heerlijk om dan te zien. Hij gaat uiteindelijk wel in zijn mandje liggen
Eten uit zijn bakje doet hij bijna niet, maar uit een spuitje eet hij wel lang door. Soms onder dwang, maar regelmatig ook gewoon zelf
Fijn dat het naar omstandigheden best goed gaat met Saru! En dat hij graag z'n kooi uit wil is een goed teken!
Merk je ook dat hij misselijk is?
Niet in het bijzonder
Nu nog uit zich zelf uit het bakje gaan eten. Verders klinkt het niet verkeerd.
Dat uit zichzelf eten komt nog wel!
Hij wil nu ,denk ik, lekker door zijn baasje verwend worden
Hij wil nu ,denk ik, lekker door zijn baasje verwend worden
Inderdaad, lekker veel aandacht en vitamine L
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Beterschap en verwen hem maar lekker hoor! Hopelijk knapt hij snel op nu hij weer lekker thuis is.
Al die extra aandacht is natuurlijk heerlijk...en verdiend na zo'n flinke dip. Fijn dat hij in ieder geval al laat zien er weer zin in te hebben
Zo wenst meneer dus te eten
Het gaat wel lekker naar binnen op deze manier.
Hij eet en dat is belangrijk.
Zijn gewicht met vrijdag vergeleken is hij 30 gram afgevallen. Daar baal ik wel van want ik had echt het idee met die 4x2 spuiten hij aardig wat binnen kreeg, is toch iedere keer een eetlepel met kleine kop ongeveer
Blijkbaar niet dus
Blijkbaar niet dus
Dat is niet de bedoeling.
Hm... Dat is zeker niet de bedoeling
Lijkt me ook niet...
vandaag even overleggen met hanneke
Buiten dat doet hij het goed, is alert, rent zijn kooi uit als hij eruit mag en is regelmatig wakker.. dan hoor ik hem heen en weer sjouwen door zijn kooi. Hij reageert weer op mijn geluiden zeg maar..
Buiten dat doet hij het goed, is alert, rent zijn kooi uit als hij eruit mag en is regelmatig wakker.. dan hoor ik hem heen en weer sjouwen door zijn kooi. Hij reageert weer op mijn geluiden zeg maar..
Dat zijn wel weer goede tekenen