Misty heeft DCM.
Re: Misty heeft DCM.
Dat bolle buikje bij een hartpatiënt vind ik zelf naar klinken. Ik zou zeker maar even naar de da gaan als je kan. Vrijdag duurt nog even te lang denk ik dan...
Eens, dat bol worden is iets om even te laten checken...
je zou ook hanneke even kunnen bellen misschien? Kan het niet aan het vocht liggen qua afdrijvers?
Ik zou ook even Hanneke bellen, zij kan je misschien meteen geruststellen of zeggen wat het zou kunnen zijn, heeft waarschijnlijk inderdaad met vochtophoping te maken.
- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Ze was grotendeels "zichzelf" weer, ook haar oogjes stonden gewoon weer open dus heb ik besloten om niet naar S' dam te gaan maar te wachten tot vandaag.
Kan me gelukkig niet verslapen, ben maar niet naar bed gegaan...
Mijn broer is hier rond een uur of half 9, ff wat drinken en dan weg.
Kan me gelukkig niet verslapen, ben maar niet naar bed gegaan...
Mijn broer is hier rond een uur of half 9, ff wat drinken en dan weg.
Je bent dus al die tijd wakker Suzy? Dat is niet goed voor je biologische ritme hoor
Afijn, succes straks!
Afijn, succes straks!
Heel veel succes met Misty, hoop dat het toch een beetje meevalt vandaag.
Succes vandaag Suzy! Ik hoop dat het allemaal meevalt met Misty!
Succes Suzy. Ik duim dat het niet tegen gaat vallen voor jullie
Ook van mij heel erg veel succes toegewenst!
Succes vandaag Suzy!
Weet je inmiddels al wat?
Ben ook wel benieuwd....
Hier nog een....
Het is wel erg spannend...
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hoe is het gegaan met Misty?
- Suzy
- Contacteer:
Heb pijn in mijn kop...
Ze zit nu best wel op een hoge dosis (3kwart tabl. pd) Furosemide waardoor ze kalium gaat verliezen via d'r urine, dus ze heeft er nu een "kalium-sparende" vochtafdrijver bij gekregen, Spironolactone.
Ze moet nou dus weer 2x daags een kwart Furosemide + 0,3ml Spironolactone maar als ze benauwd is mag ze weer 3kwart Furosemide en dan moet ik kijken of dat om de dag ook werkt, ben benieuwd.
Ze had nu iig geen kalium tekort en haar nieren waren ook goed.
Controle over 2-3 mnd.
Tenminste, als ze er dan nog is, Hanneke zei iets over "geleende tijd" toen ik wegging, heb geantwoord dat ik dat niet gehoord heb...
Even later zei Jeffrey ook nog iets over dat ik maar moest bellen als het niet goed ging en op haar medicijnen staat deze keer "levenslang"...word ik niet vrolijk van...
Weet natuurlijk ook wel dat ze de rest van haar leventje die medicijnen moet nemen maar dat het er op staat, samen met de opmerking van Jeffrey en dat "geleende tijd" is wel iets waar ik het koud van heb...
Ze zit nu best wel op een hoge dosis (3kwart tabl. pd) Furosemide waardoor ze kalium gaat verliezen via d'r urine, dus ze heeft er nu een "kalium-sparende" vochtafdrijver bij gekregen, Spironolactone.
Ze moet nou dus weer 2x daags een kwart Furosemide + 0,3ml Spironolactone maar als ze benauwd is mag ze weer 3kwart Furosemide en dan moet ik kijken of dat om de dag ook werkt, ben benieuwd.
Ze had nu iig geen kalium tekort en haar nieren waren ook goed.
Controle over 2-3 mnd.
Tenminste, als ze er dan nog is, Hanneke zei iets over "geleende tijd" toen ik wegging, heb geantwoord dat ik dat niet gehoord heb...
Even later zei Jeffrey ook nog iets over dat ik maar moest bellen als het niet goed ging en op haar medicijnen staat deze keer "levenslang"...word ik niet vrolijk van...
Weet natuurlijk ook wel dat ze de rest van haar leventje die medicijnen moet nemen maar dat het er op staat, samen met de opmerking van Jeffrey en dat "geleende tijd" is wel iets waar ik het koud van heb...
Dat klinkt al met al dus niet echt best. Ik hoop maar dat dit nieuwe medicijn haar wat meer verlichting zal gaan brengen.
Geniet in ieder geval met volle teugen van haar en probeer je uiteindelijk te realiseren dat ze toch een fretje van de dag is geworden. Heel veel sterkte Suzy, dit zijn toch altijd de nare berichten die we liever niet willen horen. *knuf*
Geniet in ieder geval met volle teugen van haar en probeer je uiteindelijk te realiseren dat ze toch een fretje van de dag is geworden. Heel veel sterkte Suzy, dit zijn toch altijd de nare berichten die we liever niet willen horen. *knuf*
- Suzy
- Contacteer:
Vergat ik er net nog bij te zetten, die bult is de opgezette milt.
Zulke berichten zit je natuurlijk niet op te wachten, Suzy....maar heel eerlijk kijk ik er niet van op, gezien het filmpje en je berichten van de laatste dagen.
Geniet dubbelop van de tijd die je nog met haar gaat krijgen. Wie weet laat ze je nog verbaast staan en haal je de controle met vlag en wimpel!
Heel veel sterkte.
Geniet dubbelop van de tijd die je nog met haar gaat krijgen. Wie weet laat ze je nog verbaast staan en haal je de controle met vlag en wimpel!
Heel veel sterkte.