Shae
Re: Shae (Freggel)
Maar heeft ze een speelmaatje nodig?
Zo is dat en we zijn nog net niet vol, de FN van Shae kan nog gesplitst worden.
Maar ik snap wel wat Kick bedoelt, we hebben geen tijd voor 4 groepen en als het toch later mis zou gaan tussen Shae en een speelmaatje dan moeten we ze wel gescheiden kunnen houden. Dus zolang Pietertje nog lekker rond scharrelt hier willen we het eigenlijk nog niet gokken.
Aan de andere kant wil ik ook niet te lang wachten want dan wordt het weer moeilijker om te koppelen. Dus het is wel een dilemma.....
Maar ik snap wel wat Kick bedoelt, we hebben geen tijd voor 4 groepen en als het toch later mis zou gaan tussen Shae en een speelmaatje dan moeten we ze wel gescheiden kunnen houden. Dus zolang Pietertje nog lekker rond scharrelt hier willen we het eigenlijk nog niet gokken.
Aan de andere kant wil ik ook niet te lang wachten want dan wordt het weer moeilijker om te koppelen. Dus het is wel een dilemma.....
Ik ben niet zo van het koppelen, daarom mijn vraag. Gewoon wat het voor gevolgen kan hebben voor de fret. Nu weet ik dat jullie er heel goed opletten en wel actie nemen als het verkeerd gaat. Maar als ze zich nu zo goed vermaakt waarom er een fret erbij. Nu heb je wel iemand voor je die anti koppelig is geworden.
Oh, ik ben ook beslist niet van het koppelen hoor. Dat hebben we wel afgeleerd want wij zijn ook door schade en schande wijs geworden wat dat betreft.
Maar door een ongelukje, dat ik dus was vergeten Nina op te sluiten voordat we Shae loslieten, zag ik gewoon dat Shae Nina heel erg leuk vond. Het was gewoon te schattig om te zien en wanneer je dat ziet vind ik wel dat je het een kans moet geven. De kans dat Shae misschien toch wel een fretten-fretje is in plaats van een mensen-fret.
Dat heeft mij aan het denken gezet en ergens toch doen besluiten om het toch te gaan proberen.
En nu ken je ons inderdaad, dus ik wil niet het risico lopen dat we minder tijd voor alle fretten zouden krijgen omdat het misschien op de langere termijn toch niet zou klikken tussen Shae en een andere fret. En daarom wil ik op save spelen en dan ook de fretten weer moeten kunnen scheiden wanneer dat nodig is.
En uiteraard heb ik het alleen over speeltijd samen want hier zitten al jaren lang fretten apart in een eigen kooi.
Maar door een ongelukje, dat ik dus was vergeten Nina op te sluiten voordat we Shae loslieten, zag ik gewoon dat Shae Nina heel erg leuk vond. Het was gewoon te schattig om te zien en wanneer je dat ziet vind ik wel dat je het een kans moet geven. De kans dat Shae misschien toch wel een fretten-fretje is in plaats van een mensen-fret.
Dat heeft mij aan het denken gezet en ergens toch doen besluiten om het toch te gaan proberen.
En nu ken je ons inderdaad, dus ik wil niet het risico lopen dat we minder tijd voor alle fretten zouden krijgen omdat het misschien op de langere termijn toch niet zou klikken tussen Shae en een andere fret. En daarom wil ik op save spelen en dan ook de fretten weer moeten kunnen scheiden wanneer dat nodig is.
En uiteraard heb ik het alleen over speeltijd samen want hier zitten al jaren lang fretten apart in een eigen kooi.
Sorry van al mijn vragen, maar ik was wel nieuwsgierig naar de besluitvorming van dit geheel. Ook belangrijk als andere mensen dit gaan lezen, dan moet men wel weten wat het vervolg traject is en de mogelijkheden die er op dat moment zijn zoals het apart slapen en samen laten spelen en als het niet gaat, dan apart slapen en spelen, want het na traject wordt meestal vergeten. Ik weet dat dat niet bij jullie is, maar ja je weet nooit wie dit nog meer leest.
Helemaal gelijk Minka
Daar heb je gelijk in Minka
Helemaal mee eens!
@Marjan ja bij ons werkt het ongeveer hetzelfde
Verder ben ik het ook eens, dat je wel de tijd moet hebben mocht het niet lukken.
Verder ben ik het ook eens, dat je wel de tijd moet hebben mocht het niet lukken.
Ik weet hoe hier op het forum gedacht wordt over koppelen maar als ik hier mijn frutsels met z'n vijven door de kamer zie ravotten word ik daar toch wel heel erg blij van. Ik houd ze goed in de gaten maar ze kunnen het echt goed vinden met z'n allen. Ze slapen nog wel in twee groepen met veel leefruimte. Dat ga ik niet veranderen, dat gaat prima zo.
Geeft ook niet hoor dat we er niet allemaal hetzelfde over denken. Maar wij hebben het gewoon te vaak mis zien gaan. En ook te vaak achteraf pas waardoor we fretten toch tekort hebben gedaan en daar heb ik nog steeds ontzettende spijt van. Nou valt dat niet meer terug te draaien en kan ik alleen maar hopen nooit weer dezelfde vergissingen te maken.
Maar ondanks mijn mening dat in de regel fretten geen groepsdieren zijn, moet je wel blijven openstaan voor uitzonderingen. En ik denk met Shae zo'n fret getroffen te hebben en dan moet zij ook de kans krijgen vind ik, ook al vind ik het doodeng ergens. Maar daarom hou ik ook alle opties open, ook als uiteindelijk toch blijkt dat ze alleen zijn toch prettiger vindt, of misschien wel de andere fret natuurlijk.
Maar ondanks mijn mening dat in de regel fretten geen groepsdieren zijn, moet je wel blijven openstaan voor uitzonderingen. En ik denk met Shae zo'n fret getroffen te hebben en dan moet zij ook de kans krijgen vind ik, ook al vind ik het doodeng ergens. Maar daarom hou ik ook alle opties open, ook als uiteindelijk toch blijkt dat ze alleen zijn toch prettiger vindt, of misschien wel de andere fret natuurlijk.
We hebben gisteren twee tonnen met balletjes gekocht voor Shae maar een ton met 50 stoffen balletjes is alweer afgekeurd voor (of door) haar want ze zit er zo op te knagen dat ze het alweer stuk kreeg.
Hahaha! Shae de ballensloper..
haha nieuwe koosnaam voor Shae "he ballensloper"
Ik kreeg vandaag telefoon van mijn nichtje, die had ik heel lang niet gesproken dus het werd een gesprek van ruim een uur. Shaepop was al even los en die greep gelijk haar kans om baldadig te gaan doen, ik moest haar echt overal vanaf plukken tijdens het telefoongesprek. Wat een boefje zeg zoals ze haar kans schoon zag contant stoute dingen te doen. :twisted:
Ik weet alleen niet of je dat ook wil roepen als er mannen in de buurt zijn...