Saru heeft insulinomen
Re: Saru heeft insulinomen
Dat afvallen is minder, maar de rest klinkt goed.
Benieuwd wat het overleg met Hanneke oplevert.
Benieuwd wat het overleg met Hanneke oplevert.
ik mag iets meer waltham gaan toevoegen en we hebben de medicijnen qua hoeveelheid even aangepast. Ben benieuwd
Ik hoop dat hij nu wat gaat aankomen.
Ik ook!
En ik ook!
En ik ook.
Hoe gaat het met Saru?
Ben ook wel benieuwd..
Met Saru gaat het goed. Hij is iets aangekomen en weegt nu gemiddeld 900 a 910 gram. Zwaarder krijg ik hem momenteel niet. Zelf eten wil hij nog steeds niet, dus ik voer hem 4 keer per dag met de spuit en dan eet hij maar al te graag
Toch nog steeds een zorgenkindje dus.
Hopelijk gaat hij snel zelf weer eten.
Kom op Saru.
Kom op Saru.
Je bent er nog niet klaar mee dus. Ik hoop dat hij snel besluit om zelf weer zijn eten op te knabbelen en in gewicht gaat toenemen.
Saru zal voorlopig nog wel eventjes van de extra aandacht genieten....
En als hij maar eet toch!
En als hij maar eet toch!
Balen dat hij niet zelf eet en zo te lezen vanuit het spuitje gaat het wel goed. Geen problemen daarmee? Dat is op zich toch vreemd, dat hij niet uit zich zelf wil eten, maar het spuitje wel met gemak toelaat.
Misschien is het toch zo, dat hij de brokkenbrij toch niet als voeding ziet. Dit is niet geïndoctrineerd in Saru zijn systeem, waardoor hij niet uit zich zelf denkt van o ik kan het eten, maar er hulp bij nodig heeft. Dit gaat wel eventjes duren denk ik, voordat het knopje om is of denk je dat het aan iets anders ligt
Misschien is het toch zo, dat hij de brokkenbrij toch niet als voeding ziet. Dit is niet geïndoctrineerd in Saru zijn systeem, waardoor hij niet uit zich zelf denkt van o ik kan het eten, maar er hulp bij nodig heeft. Dit gaat wel eventjes duren denk ik, voordat het knopje om is of denk je dat het aan iets anders ligt
leuk dat hij toch wat gewicht is aangekomen!
ik hoop dat hij rap terug begint te eten van zichzelf!
ik hoop dat hij rap terug begint te eten van zichzelf!
ja wie zal het zeggen Minka, het grappige is dat hij Waltham wel uit een bakje eet.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat maf
Nou ja, als hij maar eet toch? En als je de brokkenbrij mengt met waltham?
Nou ja, als hij maar eet toch? En als je de brokkenbrij mengt met waltham?
Dat doe ik al
Ik m oet stoppen met de antibiotica. Hanneke denkt dat hij daar toch misselijk van wordt
Ik m oet stoppen met de antibiotica. Hanneke denkt dat hij daar toch misselijk van wordt
Dat is best heel waarschijnlijk, ik ben benieuwd hoe hij nu gaat reageren.