Foto's symptomen die kunnen voorkomen bij middenoorproblemen
Re: Foto's symptomen die kunnen voorkomen bij middenoorprobl
Poeh zeg...dat ziet er zo heftig uit op de foto, maar wel duidelijke foto !
Thanks Natas voor de voorbeelden !
Thanks Natas voor de voorbeelden !
Wow wat ziet dat er heftig uit zeg!
Dat is een heel duidelijk voorbeeld van een acute middenoorontsteking!
Zij was denk ik ook steeds rondjes aan het lopen....
Zij was denk ik ook steeds rondjes aan het lopen....
Duidelijke foto's Natascha.
Eventjes in zijn algemeenheid alleen maar foto's hier want filmpjes kunnen ook veel zeggen.
Eventjes in zijn algemeenheid alleen maar foto's hier want filmpjes kunnen ook veel zeggen.
De filmpjes komen er ook aan.
Mogen er ook filmpjes van anderen mensen hier geplaatst worden. Ik heb nog een filmpje van Billie, waarbij het middenoor doorgeslagen is in de hersenen.
Ja hoor, van mij wel. Hoe meer ervaringen we hier delen, des te beter.
Dit is een filmpje van Billie, die in zijn leventje heel veel last had van zijn middenoor had. Ik ben nog met Hanneke naar Gent geweest voor een scan om te kijken of daar meer op te zien was, maar helaas dat heeft niets opgeleverd. Billie ging steeds slechter qua lopen, waardoor ik de beslissing heb genomen om hem in te laten slapen. Een fret hoort fret te kunnen zijn en dat was op het laatst voor Billie niet meer mogelijk.
Poe, heftig hoor....
Ik kan mij Billie nog goed herinneren, lekker ventje. Maar wel heftig om het zo weer terug te zien.
Naar om te zien zeg, maar wel heel duidelijk
Ach Billie met zijn waggelkont.
Inderdaad heftig om weer terug te zien.
Inderdaad heftig om weer terug te zien.
Hier zie je duidelijk dat zijn evenwichtsorgaan is aangetast
Echt zielig hoor....
Echt zielig hoor....
Eén van de redenen dat ik echt angstig geworden ben voor het middenoor. De gevolgen kunnen immens groot zijn.
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Een fretje die zijn kaken/mond niet goed meer dicht krijgt.
Vaak zie je een fret die gaapt, en dan "happert" met zijn bekkie, deze video is het gevolg erop, volgens mijn mening.
Is meteen op poleramine gezet, zonder resultaat, maar is nooit verkeerd op zo'n moment.
De eigenaar is terug gekomen van vakantie, en heeft de verdere contacten met de dierenarts voortgezet.
Vaak zie je een fret die gaapt, en dan "happert" met zijn bekkie, deze video is het gevolg erop, volgens mijn mening.
Is meteen op poleramine gezet, zonder resultaat, maar is nooit verkeerd op zo'n moment.
De eigenaar is terug gekomen van vakantie, en heeft de verdere contacten met de dierenarts voortgezet.
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Alaska (albino) en Maine (wildkleur wwhahaha) hebben "vieze" oren. Het was te bedenken dat het ging komen gezien de oormijt die ze hebben gehad. Toch zie je, dat het twee verschillende vieze oren zijn. Bij Alaska vermoed ik dat er een bacteriele ontsteking aan de gang is, ik noem dit een loopoor, de viezigheid is nattig waardoor het ook buiten de oorschelp zich verspreid. Ook heeft ze last van een traanoogje en eet liever carnibest dan brok (misschien omdat het zacht is??)
Maine vertoont geen "klachten" en heeft alleen maar de vieze oorschelpen, wil niet zeggen dat er niets aan de hand zal/kan zijn. Nog extra gecontroleerd op oormijt, ondanks net behandeld, maar niets te zien. Main heb ik de oorschelp met een wattestaafje schoongemaakt, nooit IN de gehoorgang gaan, en nu kijken hoe lang het duurt voordat het terug is in deze mate.
Maine vertoont geen "klachten" en heeft alleen maar de vieze oorschelpen, wil niet zeggen dat er niets aan de hand zal/kan zijn. Nog extra gecontroleerd op oormijt, ondanks net behandeld, maar niets te zien. Main heb ik de oorschelp met een wattestaafje schoongemaakt, nooit IN de gehoorgang gaan, en nu kijken hoe lang het duurt voordat het terug is in deze mate.
Poe, dat filmpje zeg Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met dit fretje....