Shae
Re: Shae (Freggel)
@kick kun je het niet vervangen door een stuk plastic? Stel dat het weer valt, heb je geen scherven.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Haha Marjan, daar hebben ze ook een bachbloesem voor hoor! Die heet *heel toepasselijk* Impatience
Werkt ook goed bij ADHD kindjes dus waarom niet bij ADHD fretjes
Werkt ook goed bij ADHD kindjes dus waarom niet bij ADHD fretjes
Nee hoor, Shaepop mag helemaal haarzelf zijn en wanneer er iets fout gaat is het onze schuld.
Ze is een kleine, lieve, knorrende, mopperende, eigenwijze, sluwe, slinkse, mooie mop Dus ze mag alles
Is dat alles wat ze is?
Ja, een beetje minnetjes he?
Haha, nou ik wil wel even doorgaan hoor maar ik denk dat je boodschap wel door hebt
Ik geloof dat Kick verliefd is op dat kleine donkere doppie, ik heb hem nog nooit op zijn knieën zien zitten om met een fret te spelen en nu dus wel......
Kijk maar uit Marjan straks heb je concurrentie
Mag hoor, ik heb altijd Max nog.
Shae heeft het voor elkaar hoor, de FN's zijn helemaal rondom dicht getimmerd zodat madammeke er niet meer onder, achter, op of tussen kan kruipen, het lijkt Ford Knox wel.
Kick is alleen vergeten alle knuffels van Nina onder de kooien vandaag te halen dus die zitten opgesloten.
Kick is alleen vergeten alle knuffels van Nina onder de kooien vandaag te halen dus die zitten opgesloten.
Solly....
Open maken dan maar weer