Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Ja ik ook Kick, maar voornamelijk bij mensen
Je kan dezelfde middelen gebruiken voor dieren maar de dosering moet dan iets lager.
Altijd handig om advies te vragen aan iemand die meer met dieren werkt
Je kan dezelfde middelen gebruiken voor dieren maar de dosering moet dan iets lager.
Altijd handig om advies te vragen aan iemand die meer met dieren werkt
Ik merk de laatste dagen bij mijn meisjes ook dat ze af en toe een keertje hoesten dus de MOO speelt dan weer een beetje op.
Maar dat is in het geheel niet te vergelijken met waar Koda last van heeft.
Ik bedoel 1 of 2 keertjes hoesten, of een paar uur krassen en niet lekker zijn, kun je amper met elkaar vergelijken.
Ik kan me alleen aansluiten bij wat er al gezegd is, en dat is zoveel mogelijk stomen en frisse lucht.
En bedenk ook dat de fleece doeken ook erg benauwend kunnen werken, want daar blijven vrijwel altijd haartjes aan vastzitten.
Gun haar maar zoveel mogelijk rust als ze zich niet lekker voelt....
Heel veel beterschap met jouw meisje!
Maar dat is in het geheel niet te vergelijken met waar Koda last van heeft.
Ik bedoel 1 of 2 keertjes hoesten, of een paar uur krassen en niet lekker zijn, kun je amper met elkaar vergelijken.
Ik kan me alleen aansluiten bij wat er al gezegd is, en dat is zoveel mogelijk stomen en frisse lucht.
En bedenk ook dat de fleece doeken ook erg benauwend kunnen werken, want daar blijven vrijwel altijd haartjes aan vastzitten.
Gun haar maar zoveel mogelijk rust als ze zich niet lekker voelt....
Heel veel beterschap met jouw meisje!
@ Yvonne: Op zich heb ik niet het idee dat het echt angst is, maar meer nieuwsgierigheid ofso.. Voor Bach bloesem had ik al eens gekeken voor haar maagje of de jeuk die ze heeft, maar er zit alcohol in.. Ik weet niet of dat kan met haar gevoelige maagje..
Koda voelt zich al een stuk beter.. Ze hoest heel af en toe nog even, maar verder is ze gewoon weer haar zelf..
Inmiddels heb ik ook de 2 deurtjes van de FN dichtgemaakt en ik heb nu al het idee dat ze veel rustiger slaapt.. Gisteravond kwamen er allemaal snurkgeluidjes achter vandaan..
Koda voelt zich al een stuk beter.. Ze hoest heel af en toe nog even, maar verder is ze gewoon weer haar zelf..
Inmiddels heb ik ook de 2 deurtjes van de FN dichtgemaakt en ik heb nu al het idee dat ze veel rustiger slaapt.. Gisteravond kwamen er allemaal snurkgeluidjes achter vandaan..
Hahaha die snurkgeluidjes Dan is ze vast blij met de dichte ruimte.
Ik heb ooit ook Bachdruppels gebruikt bij een maagpatient en heb daar toen geen problemen mee ervaren Mariël. Het is ook maar een of hooguit twee druppeltjes die je in het bekje geeft, dus de alcohol die de maag bereikt is te verwaarlozen.
Ik heb ooit ook Bachdruppels gebruikt bij een maagpatient en heb daar toen geen problemen mee ervaren Mariël. Het is ook maar een of hooguit twee druppeltjes die je in het bekje geeft, dus de alcohol die de maag bereikt is te verwaarlozen.
Ik zou er toch wat voorzichtig mee zijn, bij ons ging het bij een maagpatientje helemaal fout toen ik homeopatische druppels gaf op basis van alcohol.
Lekker snurken
Misschien dat ze de rust nodig heeft als ze zo ligt te snurken.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Mariël je kan de bachbloesems ook verdunnen. Dan neem je een leeg pipetflesje met spa blauw en daarin doe je van elke bloesem die je wil gebruiken 2 druppeltjes. Goed schudden en dan geef je daarvan 2x daags 2 druppeltjes. De normale dosering is hoger, maar om rustig aan op te bouwen is dit goed. Steeds voor gebruik schudden. En van de rescue (anti stress) is er een kinder variant te koop zonder alcohol. En wat Karen zegt, je geeft de druppels direct in het bekje zodat ze door het mondslijmvlies worden opgenomen, er komt amper iets in de maag. Wel zorgen dat de pipet niet in aanraking komt met het bekje ivm bederf van de druppels (daarom zit er ook alcohol in, als conserveermiddel)
Kijk, dat zijn nog eens professionele tips!
Dat zijn zeker tips ja! Heb je ook een idee welke Bach-bloesem zou werken bij maagproblemen?
Koda weegt nog maar 626gram..
Deze foto's heb ik vanmorgen gemaakt..
Ik heb Hanneke gemaild.. Ik hoop dat zij nog iets weet..
Deze foto's heb ik vanmorgen gemaakt..
Ik heb Hanneke gemaild.. Ik hoop dat zij nog iets weet..
Ik zie wat ingevallen flankjes, niet veel maar toch
Haar flanken zijn inderdaad wat ingevallen. Heb je eigenlijk nog wel eens contact gezocht met Esther Plantinga?
Nee nog niet, omdat ik toch weer ging twijfelen of het toch niet is dat ze gewoon geen eiwitten opneemt, ofzo..
Omdat Hanneke had gezegd dat het Z/D-vlees volledig voer zou moeten zijn.. Maar ik blijf het raar vinden dat ze dan van de brokkenbrij wel aankwam..
Ik zie echt door de bomen het bos even niet meer..
Omdat Hanneke had gezegd dat het Z/D-vlees volledig voer zou moeten zijn.. Maar ik blijf het raar vinden dat ze dan van de brokkenbrij wel aankwam..
Ik zie echt door de bomen het bos even niet meer..
Maar jullie vinden haar er dus niet echt héél slecht uit zien?
Nee, zo op de foto's ik vind haar niet super slecht eruit zien hoor. Ze is iets ingevallen en haar vacht lijkt wat plukkerig. Maar ik zie ook niet echt haar uitdrukking op deze foto's.
Hoe is ze verder in haar gedrag?
Hoe is ze verder in haar gedrag?
De foto's zijn behoorlijk accuraat van wat ik zie.. Maar dacht dat het echt heel slecht was..
Ik zal straks nog even een foto van haar gezichtsuitdrukking proberen te maken.. (maar ik moet nu naar de tandarts..)
Qua gedrag:
Op zich wel tevreden, de laatste paar dagen weer wat minder happy en speels omdat ze weer brokkenbrij krijgt en dat valt natuurlijk weer niet goed.. En ze heeft veel jeuk.. Maar op zich gaat het wel redelijk..
En voor ze brokkenbrij kreeg was ze gewoon happy en speels...
Ik zal straks nog even een foto van haar gezichtsuitdrukking proberen te maken.. (maar ik moet nu naar de tandarts..)
Qua gedrag:
Op zich wel tevreden, de laatste paar dagen weer wat minder happy en speels omdat ze weer brokkenbrij krijgt en dat valt natuurlijk weer niet goed.. En ze heeft veel jeuk.. Maar op zich gaat het wel redelijk..
En voor ze brokkenbrij kreeg was ze gewoon happy en speels...
Ik vind haar er ook niet heel slecht uitzien hoor
Ze ziet er inderdaad niet heel slecht uit, een plukkerige vacht en haar flanken zijn ingevallen maar verder goed hoor.
Hopelijk krijg je snel antwoord van Hanneke.
Hopelijk krijg je snel antwoord van Hanneke.
Ik sluit me aan bij de anderen. Echt slecht ziet ze er niet uit, wel een wat plukkerige vacht en ingevallen flankjes.
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Je wilt haar natuurlijk niet nog meer zien afvallen..
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Je wilt haar natuurlijk niet nog meer zien afvallen..