Rebel
Re: Rebel
Nou Marjan ik snap waarom je graag met fretten doucht
Net ging ik douchen en Rebel is los, dus dacht ik laat de deur op een kier en zie wel wat er gebeurt. Nou het was een groot feest!
Hij was in het begin wat terughoudend, maar eenmaal gewend vond hij het toch wel leuk. Onder het water, dan weer even afdrogen, weer eronder, afdrogen, tegen mijn benen opklimmen en wardancen etc. Daarna heeft Fer hem uit de douche gehaald en hem afgedroogd. Hij bleef maar rennen en vliegen
Dit houden we erin denk ik
Net ging ik douchen en Rebel is los, dus dacht ik laat de deur op een kier en zie wel wat er gebeurt. Nou het was een groot feest!
Hij was in het begin wat terughoudend, maar eenmaal gewend vond hij het toch wel leuk. Onder het water, dan weer even afdrogen, weer eronder, afdrogen, tegen mijn benen opklimmen en wardancen etc. Daarna heeft Fer hem uit de douche gehaald en hem afgedroogd. Hij bleef maar rennen en vliegen
Dit houden we erin denk ik
Re: Rebel
Nee mijn tenen heb ik nog. Rebel heeft geen tenenfetisj gelukkig.Minka schreef:Kijk Rebel heeft er weer een verrijking bij en Raymond wat tenen minder.
Na het douchen heeft hij zich heerlijk uitgebreid gedroogd in een handdoek, zich schoongemaakt en had hij energie voor 100 Hij bleef rennen, springen, tegen mij opklimmen, kusjes geven , enzovoorts.
Echt een verrijking voor hem ja.
@Kick je mag Rebel weleens lenen, hij is zooooo lief.