Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Re: Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Hoe is het vandaag verder gegaan met Koda?
Gister voelde Koda zich gewoon goed..
Ze ging al meteen niet meer zo vaak op de bak, maar de ontlasting was nog okergele drap. Echter in de loop van de dag kwam er weer wat vorm in. Hoewel het eind van de middag nog steeds okergeel en erg zacht was, besloot ik het toch nog even aan te kijken en toen ik vanmorgen in de bak keek was de ontlasting weer normaal..
Ze ging al meteen niet meer zo vaak op de bak, maar de ontlasting was nog okergele drap. Echter in de loop van de dag kwam er weer wat vorm in. Hoewel het eind van de middag nog steeds okergeel en erg zacht was, besloot ik het toch nog even aan te kijken en toen ik vanmorgen in de bak keek was de ontlasting weer normaal..
Mooi zo. En ik denk dat je inderdaad niet zo gefixeerd moet zijn op alleen haar ontlasting, als ik dat hier zou doen met Max zaten we elke week in Eindhoven.
Mooi dat het vanzelf weer beter is geworden en Koda ondanks de rare ontlasting een goede dag heeft
Gelukkig is het weer 'recht getrokken'
Vandaag Koda opnieuw gewogen en ze weegt precies hetzelfde als vorige week; 646gr. Helaas dus niets aangekomen, maar in elk geval ook niet afgevallen en 646gram is wat ze het afgelopen jaar ook steeds gemiddeld woog, dus je hoort mij niet klagen..
Vanmorgen toch weer okergele en groene drap in de bak, maar ze had weer wat meer Waltham gekregen, dus ik denk toch echt dat dat het is..
Dus alles bij elkaar ben ik zeker tevreden!
Vanmorgen toch weer okergele en groene drap in de bak, maar ze had weer wat meer Waltham gekregen, dus ik denk toch echt dat dat het is..
Dus alles bij elkaar ben ik zeker tevreden!
Fijn hoor dat ze in ieder geval niet afgevallen is !
Goed nieuws dus!
Koda is deze week helaas toch weer afgevallen. Ze weegt nu 625gram en zit daarmee dus weer onder haar minimum..
Het gekke is dat ze juist wel veel steviger aanvoelt en er een stuk beter uitziet..
Gelukkig is ze wel heel happy en speels!
Edit: Overigens probeer ik Koda weer zover te krijgen dat ze weer zelf uit d'r bakje eet en daarom eet ze vaak wat minder dan als ik haar met de spuit voer, dus dat kan het afvallen verklaren..
Het gekke is dat ze juist wel veel steviger aanvoelt en er een stuk beter uitziet..
Gelukkig is ze wel heel happy en speels!
Edit: Overigens probeer ik Koda weer zover te krijgen dat ze weer zelf uit d'r bakje eet en daarom eet ze vaak wat minder dan als ik haar met de spuit voer, dus dat kan het afvallen verklaren..
Mogelijk. Maar ook de winter die er opzit waardoor ze weer wat gaan afvallen? Ik denk als iedereen nu gaat wegen zullen zien dat tegen deze tijd de gewichten weer iets naar beneden gaan...
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hier zijn ze idd ook weer wat afgevallen dus het kan ook komen doordat ze wat winter vetjes kwijtraakt. Als ze het verder goed doet zou ik me niet zo veel zorgen maken hoor Mariël!
Denk ook dat het eerder de wintervetjes zijn die eraf gaan. Als Koda verder goed gaat, niet teveel zorgen maken.
Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
goed dat ze weer zelf gaat eten trouwens.
Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
goed dat ze weer zelf gaat eten trouwens.
Mijn meiden zijn ook een beetje afgevallen, en doen het verder goed.
En wat fijn dat ze zelf eet
En wat fijn dat ze zelf eet
Als ze goed aanvoelt en lekker vrolijk is, zou ik me niet te veel van dit afvallen aantrekken. Het moet natuurlijk niet veel minder gaan worden.
@ Ray: Dat is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan.. Maar daar werk ik aan..
@Mariël ik had dat ook hoor met Bo. je bent zo gefocust op de ziekte, dat je meteen in de stress schiet en pas later bedenkt "ow ja ze gaat naar het zomergewicht"