Precies Minka, zij was niet van plan te vluchten voor dat overvliegende hapje, het was meer een kill and attack-reactie. Ik hoop ook maar dat er nooit en eend of iets zal landen in de tuin wanneer Shae losloopt daar want dat is dan een pure zelfmoordactie. Dit dametje is duidelijk niet voor de poes.
Hoeft niet hoor Marjan. Bo was ook heel fel en als ze de kans kreeg haalde ze haar lunch of diner ook uit de lucht
Wellicht is Shae een heel fel dametje die dichterbij de natuur staat?
Kan ook hoor maar ik had het idee al eerder, ook hoe zij luistert en dan netjes naast mij komt staan en alles.
Maar misschien is dat felle wel wildkleur-eigen, daar heb ik op zich niet zoveel ervaringen mee.
Shae wil zo graag naar buiten tegenwoordig dat ze gewoon aan de onderkant van de deur naar het halletje begint te knagen. Maar helaas voor haar durf ik haar nog steeds niet zonder toezicht naar buiten te laten en het is nog niet zo aantrekkelijk voor mij om een uur buiten te gaan zitten in de kou.
Ik liep nog in mijn pyjama vanmorgen.
Ze heeft gewoon echt de splinters van de deur afgebeten, Shae de Bouwer, of beter de Sloper. Ik heb er een foto van gemaakt anders geloof je het gewoon niet, die mag Kick even plaatsen vanmiddag, de vandaal op heterdaad betrapt.
Hier het bewijsmateriaal. Ik heb haar daarna maar in het halletje laten spelen want ik vind het toch wel een beetje eng dat ze houtsplinters binnen zou krijgen die malle muppet.