Rebel
Re: Rebel
Ik denk dat ik gisteren toch een verkeerde fret heb gevonden, ik herken hem niet meer terug
Meneer vond het eigenlijk nooit iets buiten, maar nu blijft hij voor de deur staan dat hij naar buiten wil. Rent door het huis, graven in de graafbak, weer rennen, wardancen en ik krijg kusjes.
Moet even wachten, want de woningbouw komt iets maken en bekijken of ik een schutting kan krijgen. Anders was ik ff met hem gaan wandelen.
Mijn avonturier
Meneer vond het eigenlijk nooit iets buiten, maar nu blijft hij voor de deur staan dat hij naar buiten wil. Rent door het huis, graven in de graafbak, weer rennen, wardancen en ik krijg kusjes.
Moet even wachten, want de woningbouw komt iets maken en bekijken of ik een schutting kan krijgen. Anders was ik ff met hem gaan wandelen.
Mijn avonturier
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik lees het nu pas dat Rebel ontsnapt was...Jeetje man wat zal jij geschrokken zijn
Maar gelukkig weet je nu waar hij weggeglipt is en kun je er iets aan doen.
En geef hem de volgende keer en boterhammetje mee voor onderweg, kan hij kruimeltjes achter zich aan strooien
Maar gelukkig weet je nu waar hij weggeglipt is en kun je er iets aan doen.
En geef hem de volgende keer en boterhammetje mee voor onderweg, kan hij kruimeltjes achter zich aan strooien
Nu wil meneer constant naar het balkon, maar ik moet dat gat nog steeds dicht maken. Denk dat ik het ga lijmen, want het zit precies op een rot plek.
Zal zo wel eens een foto maken.
@Helen 10 jaar? zeg maar gerust 20 jaar!
Zal zo wel eens een foto maken.
@Helen 10 jaar? zeg maar gerust 20 jaar!