Hooi allemaal :D
Hooi allemaal :D
Hooi
Ik ben Chayanna Jansen, 20 jaar en woon in Rotterdam.
Sinds oktober ben ik trotse slaaf van 2 lieve dames genaamd Lizzy en Avril.
We hebben ook 3 katten: Storm, Blitz en Minoes.
En mijn vriend heeft bij hem thuis nog een kat genaamd Sytze.
Ik wou foto's uploaden, maar heb geen flauw idee hoe dat moet xD Dus als iemand me dat kan uitleggen
Ik ben Chayanna Jansen, 20 jaar en woon in Rotterdam.
Sinds oktober ben ik trotse slaaf van 2 lieve dames genaamd Lizzy en Avril.
We hebben ook 3 katten: Storm, Blitz en Minoes.
En mijn vriend heeft bij hem thuis nog een kat genaamd Sytze.
Ik wou foto's uploaden, maar heb geen flauw idee hoe dat moet xD Dus als iemand me dat kan uitleggen
Re: Hooi allemaal :D
Welkom!
Foto's:
Foto's:
Hier een link waar uitgelegd wordt hoe het moet: http://www.frettenforum.nl/topic-hoe-pl ... -of-avatar" onclick="window.open(this.href);return false;
Welkom!
-
- Aantal fretten: 0
Welkom
Ook van mij welkom op deze vraagbaak!
Hoi hoi...welkom hier!
Welkom en veel leesplezier hier! En de link die Mariël geeft is een uitstekende dus graag zien we binnenkort de foto's
Ik ben Mariël Voor de duidelijkheid..Kick schreef:En de link die Mariël geeft..
Hoi Chayanna, welkom hier!
Welkom!
Welkom
Hey hoi, welkom hier, leuk dat je je hebt aangemeld !
Je hebt een leuke beestenbende thuis, ik hoop dat het snel lukt om je fretjes te showen hier per foto. Leuk !
Je hebt een leuke beestenbende thuis, ik hoop dat het snel lukt om je fretjes te showen hier per foto. Leuk !
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Hey Chayanne, wat leuk dat je hier ook bent
Bedankt voor het warme welkom
En Mariël bedankt voor de link Zal er vanavond even naar kijken Als het lukt zet ik er ook meten wat foto's op
En Mariël bedankt voor de link Zal er vanavond even naar kijken Als het lukt zet ik er ook meten wat foto's op
Graag, we zijn gek op foto's.
Volgens mij heb ik door hoe het moet Dit zijn mijn dames Lizzy en Avril! Ik heb deze 2 mooie dames in oktober 2013 opgehaald in de opvang in Uithuizen!
Avril toen ik haar net had <3
Lizzy<3
En dan zal ik ook meteen even de poezenbeestjes voorstellen
Blitz<3 Onze Gekke knuffelpoes Ligt erg graag in vreemde houdingen Ik heb Blitz voor mijn 19e verjaardag gekregen van mijn vriend. Ze komt van een boerderij uit Rinsumageast.
Onze lekkere dikzak genaamd Storm <3. Meneer heb ik ,een dag na aankomst van Blitz, opgehaald bij een gezin in Sliedrecht. Deze mensen hadden hem net, maar moesten er afstand van doen vanwege een zware allergie van hun jonge zoontje. Meneer ligt graag op (en in) plaatsen waar die eigenlijk een te dikke kont voor heeft
Minoes <3 Een lieve dame met een verleden. We hebben haar via een kennis gekregen. Ze kwam bij een drugsverslaafde vandaan en heeft daar jammer genoeg veel meegemaakt Ze is nog steeds niet altijd even blij met Storm en Blitz, maar nu na een jaar gaat het gelukkig een heel stuk beter met haar!
En dan als laatste ook nog even de kat van mijn vriend: Sytze<3. Sytze is lief, maar erg jaloers! Meneer is nu ongeveer 4 jaar, maar gedraagd zich de laatste tijd weer als een gekke kitten, en vliegt dan uit het niets al spelend door het huis heen
Zo even wat meer verteld over de diertjes En jullie weten nu ook hoe ze er uit zien
Ik zal zeker binnenkort wat meer foto's uploaden
Avril toen ik haar net had <3
Lizzy<3
En dan zal ik ook meteen even de poezenbeestjes voorstellen
Blitz<3 Onze Gekke knuffelpoes Ligt erg graag in vreemde houdingen Ik heb Blitz voor mijn 19e verjaardag gekregen van mijn vriend. Ze komt van een boerderij uit Rinsumageast.
Onze lekkere dikzak genaamd Storm <3. Meneer heb ik ,een dag na aankomst van Blitz, opgehaald bij een gezin in Sliedrecht. Deze mensen hadden hem net, maar moesten er afstand van doen vanwege een zware allergie van hun jonge zoontje. Meneer ligt graag op (en in) plaatsen waar die eigenlijk een te dikke kont voor heeft
Minoes <3 Een lieve dame met een verleden. We hebben haar via een kennis gekregen. Ze kwam bij een drugsverslaafde vandaan en heeft daar jammer genoeg veel meegemaakt Ze is nog steeds niet altijd even blij met Storm en Blitz, maar nu na een jaar gaat het gelukkig een heel stuk beter met haar!
En dan als laatste ook nog even de kat van mijn vriend: Sytze<3. Sytze is lief, maar erg jaloers! Meneer is nu ongeveer 4 jaar, maar gedraagd zich de laatste tijd weer als een gekke kitten, en vliegt dan uit het niets al spelend door het huis heen
Zo even wat meer verteld over de diertjes En jullie weten nu ook hoe ze er uit zien
Ik zal zeker binnenkort wat meer foto's uploaden
Wat een gezellige dierenboel zeg!
Wat een leuke dieren allemaal zeg!