Hooi allemaal :D
Re: Hooi allemaal :D
Ja het zijn stuk voor stuk schatten!:D Wel allemaal met hun eigen gebruiksaanwijzing, uiteraard Maar zou niet meer zonder ze kunnen! Ik denk dat het voor mij ook wel zwaar word als ik in de zomervakantie bij mijn vriend ga wonen en de 3 poezenbeestjes bij mijn moeder moet achterlaten
Ow en misschien ook wel even leuk om een foto van mezelf te plaatsen
Leuke fotos! Die katten in die kooi
Ook van mij van harte welkom!
Ook van mij van harte welkom!
Bedankt Danielle.
Hahaha ja ik heb toen eerst zelf een kooi gemaakt, en toen we de deurtjes er in gingen zetten moest dat uiteraard even gecontroleerd worden
Maar ze zijn nieuwsgierig hoor Die 3 zijn soms nog erger dan mijn fretten hahaha
Hahaha ja ik heb toen eerst zelf een kooi gemaakt, en toen we de deurtjes er in gingen zetten moest dat uiteraard even gecontroleerd worden
Maar ze zijn nieuwsgierig hoor Die 3 zijn soms nog erger dan mijn fretten hahaha
Hé er zit iets in je haar..
Apart hoofddeksel inderdaad. Leuke foto's van je dierentuin.
Hahaha ja apart zeker Maar ik heb liever levende dieren op en aan mijn lichaam dan een dode
Inderdaad, bont draag je levend.
ook welkom van mij!
Bedankt! X
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Leuke beestenboel bij jou! Weet je ook hoe oud de fretjes zijn? Lieve koppies hoor
Hooi Yvonne.
De dames komen uit een opvang, dus heb er netjes alles bijgekregen. Ze zijn geboren op 22-05-2013. Dus volgende maand worden ze 1 jaar
De dames komen uit een opvang, dus heb er netjes alles bijgekregen. Ze zijn geboren op 22-05-2013. Dus volgende maand worden ze 1 jaar