Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Re: Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
En zware botten.....
Straks heeft Gool een heuse Six-pack
Maar nee, dat zal niet mee gaan vallen. Wellicht moet je hem laten werken voor zijn eten. Brokjes op het plateau strooien, in zijn speelruimte verstoppen...of als een soort Hans (van Grietje) brokjes door het huis strooien, die hij dan al wandelend eet. Tja en misschien toch een zwembadje voor de benodigde baantjes trekken met het mooie weer
Maar nee, dat zal niet mee gaan vallen. Wellicht moet je hem laten werken voor zijn eten. Brokjes op het plateau strooien, in zijn speelruimte verstoppen...of als een soort Hans (van Grietje) brokjes door het huis strooien, die hij dan al wandelend eet. Tja en misschien toch een zwembadje voor de benodigde baantjes trekken met het mooie weer
Mayke schreef:Het zijn ook voor de helft ook spieren, daar kijkt Hanneke overheen natuurlijk !
Agossie moet Goliathje afvallen, maar hij beweegt toch weer en is uit de nachtstand gekomen.
Gelukkig valt het bultje mee.
Gelukkig valt het bultje mee.
Het gaat vast goedkomen hoor, Gool houdt gewoon van de zon en warmere dagen, dan gaat ie als een speer.
@ Karen, overal brokjes neerleggen kan hier gewoon niet want als er blijven liggen dan vind Otje ze misschien en die mag beslist niets anders eten dan hertenvlees, dus helaas gaat dat hem niet worden.....
Morgen weet ik hoeveel hij vandaag gegeten heeft, ik weeg de korrels per dag af wat ik geef en zie dan wat hij per dag/nacht eet, dan neem ik het gemiddelde en dan gaat daar 1/4 deel vanaf.
En dan kijken wat er gebeurd. ( Of hij geen tralies gaat verbuigen..... ).
@ Karen, overal brokjes neerleggen kan hier gewoon niet want als er blijven liggen dan vind Otje ze misschien en die mag beslist niets anders eten dan hertenvlees, dus helaas gaat dat hem niet worden.....
Morgen weet ik hoeveel hij vandaag gegeten heeft, ik weeg de korrels per dag af wat ik geef en zie dan wat hij per dag/nacht eet, dan neem ik het gemiddelde en dan gaat daar 1/4 deel vanaf.
En dan kijken wat er gebeurd. ( Of hij geen tralies gaat verbuigen..... ).
Nu snap ik al die geweien bij jou in de keuken Mayke.Mayke schreef:overal brokjes neerleggen kan hier gewoon niet want als er blijven liggen dan vind Otje ze misschien en die mag beslist niets anders eten dan hertenvlees
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel brokjes hij normaliter eet op een dag, het is mij hier nooit zo opgevallen dat hij enorm veel ervan zou eten.
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Gelukkig "maar" een vochtcyste.Mayke schreef:Gisteren met Gool naar Hanneke geweest voor de bult op zijn rug.
Het bleek om een cyste te gaan, eigenlijk heel onschuldig, maar dat weet ik nu ....
Hanneke heeft het leeggemaakt en nu afwachten of het terugkomt, dat kan, zelfs een paar keer nog, blijft het terugkomen dan kan er geopereerd gaan worden.
Hij heeft na de behandeling een AB-injectie gekregen.
Heb ik ook eens een fret gehad die er gevoelig voor was, al weet ik niet meer wie het was
Succes met het laten afvallen
Thanks Natas, het gaat gelukkig goedkomen met de malle Gool !Marjan schreef:Nu snap ik al die geweien bij jou in de keuken Mayke.Mayke schreef:overal brokjes neerleggen kan hier gewoon niet want als er blijven liggen dan vind Otje ze misschien en die mag beslist niets anders eten dan hertenvlees
Ssssssssst Marjan, .......niet doorvertellen !
Goliath heeft vandaag lekker bewogen, mijn zonaanbidder.
Een genot om naar te kijken!
Als hij dit elke dag gaat doen, valt hij vanzelf af
Als hij dit elke dag gaat doen, valt hij vanzelf af
Succes met de afvalstrijd!
Heerlijk ventje
Wat een lekker ding is hij toch!
Heerlijk
Gekke Goliath.......
Hij is helemaal gek op de zon en op warmere temperaturen, maar bij de huidige temperaturen wil hij toch koude voetjes halen......
Hij is helemaal gek op de zon en op warmere temperaturen, maar bij de huidige temperaturen wil hij toch koude voetjes halen......
Hihi
Werd het hem toch te heet onder de voeten?
Werd het hem toch te heet onder de voeten?
Ik denk het .......
Het is ook wel een klein nachthokje voor zo'n grote beer.
Een schatje.