Shae
Re: Shae
Shae is alweer drie keer in de tuin geweest vandaag en vermaakt zich daar ook prima. Ze heeft ook helemaal niets van het zonlicht en kan ook heel scherp zien. Wanneer er mensen over de dijk heen lopen (ca. 15 meter van de frettentuin af) en ik pak haar op zodat ze kan kijken, dan volgt ze die mensen helemaal. Echt grappig om te zien.
Ze heeft alleen nog niet zoveel rust in haar kont dat ze, wanneer ze moe is, lekker in het hok gaat slapen. Ze weet wel heel makkelijk boven te komen maar is er ook weer snel uit. Maar aan de andere kant weet ze heel goed hoe ze ons moet laten zien dat ze eruit wil, dan loopt ze echt te dralen bij het toegangsdeurtje.
Ze heeft alleen nog niet zoveel rust in haar kont dat ze, wanneer ze moe is, lekker in het hok gaat slapen. Ze weet wel heel makkelijk boven te komen maar is er ook weer snel uit. Maar aan de andere kant weet ze heel goed hoe ze ons moet laten zien dat ze eruit wil, dan loopt ze echt te dralen bij het toegangsdeurtje.
Ik ben net weer even met haar de tuin in gegaan. Zelf zat ik met mijn boek op de ligstoel en uiteindelijk kwam ze mij opzoeken, liep oven mijn benen heen naar mijn over elkaar geslagen kousenvoeten, ging er tegenop liggen en begon zachtjes in mijn bewegende tenen te bijten.
Die kleine spinnekop heeft nu geen enkele moeite meer om mijn burostoel van achteren te beklimmen en via m'n rug en arm zo m'n buro op te schieten. Ik vind het wel zielig want dan blijft ze maar klimmen en proberen en telkens pluk ik haar er weer vanaf en zet ik haar weer in de mand of vloer. Maarja, ze maakt een enorme puinhoop vrees ik als ik haar d'r gang laat gaan....
Precies Minka, je hebt haar door.
Ze is alweer twee keer in de tuin geweest vanmiddag, alles zit onder het zand inclusief ik en ook mijn ereader, maar dat kleine draakje had de grootste lol en daar gaat het om natuurlijk. Ze ligt nu buiten westen op haar balletjeskussen.
Ze is alweer twee keer in de tuin geweest vanmiddag, alles zit onder het zand inclusief ik en ook mijn ereader, maar dat kleine draakje had de grootste lol en daar gaat het om natuurlijk. Ze ligt nu buiten westen op haar balletjeskussen.