Shae
Re: Shae
Echtnie.... Ze kiepert alles aan de kant en duikt achter de printer waar alle stekkerdozen enzo zitten.Danielle schreef:hoeft niet
je kan het ook een keer toe laten, misschien heeft ze het daarna gezien en is het klaar?
'No way José' voor Shae
@ Kick: Ik zou Shae ook niet op jouw bureau loslaten en laten doen.
Blackie komt ook altijd via mijn been omhoog en kan dan via mijn schoot op tafel waar de computer staat en dan gaat ze aan het verbouwen.
Ze kan via de tafel op de kast en dan moet alles natuurlijk op de grond en ik heb zo'n flauw vermoeden dat Shae ook zulke streken heeft
Blackie komt ook altijd via mijn been omhoog en kan dan via mijn schoot op tafel waar de computer staat en dan gaat ze aan het verbouwen.
Ze kan via de tafel op de kast en dan moet alles natuurlijk op de grond en ik heb zo'n flauw vermoeden dat Shae ook zulke streken heeft
Dat klinkt inderdaad bekend. Ik haal altijd de eettafelstoel weg zodat ze niet op de tafel kan komen waar ik 's ochtends zit met mijn hete thee en laptop maar vanmorgen rende ze langs Kick zijn rug omhoog en via zijn rugleuning sprong ze zo alsnog op de tafel. En dan gewoon drie keer achter elkaar.
Ze is gewoon vreselijk!
Ze is gewoon vreselijk!
Wij hebben dan eigenlijk altijd maar saaie fretten gehad schijnbaar want ik heb dit echt nog nooit meegemaakt.
Ze heeft trouwens voor een fret erg goede ogen want Kick vertelde dat ze gisteren helemaal een vliegtuig zat te volgen met haar koppie. Ook mensen op de dijk of overvliegende volgels volgt ze nauwgezet, echt ook voor het eerst dat ik dat zie bij een fret.
Ze heeft trouwens voor een fret erg goede ogen want Kick vertelde dat ze gisteren helemaal een vliegtuig zat te volgen met haar koppie. Ook mensen op de dijk of overvliegende volgels volgt ze nauwgezet, echt ook voor het eerst dat ik dat zie bij een fret.
Dat was inderdaad heel opmerkelijk. We hadden al gezien dat ze het door heeft als er mensen op de dijk lopen en die volgt ze dan ook helemaal. En gisteren vloog er een best groot vliegtuig over en ze keek helemaal naar boven en verdraaide haar koppie zowat om maar niks te missen. Even later vloog het zand weer door de tuin want ohoh, wie gooit steeds al die gaten dicht die ze gegraven heeft...
Het is gewoon een heerlijke dondersteen
...enne als dit soort streken nieuw zijn voor jullie...Ja, dan hebben jullie tot nu toe sullies gehad hoor
Dit zijn dingen die Jillzje ook uitvreet...en het liefst watervlug, zodat ze je een stap voor kan zijn
...enne als dit soort streken nieuw zijn voor jullie...Ja, dan hebben jullie tot nu toe sullies gehad hoor
Dit zijn dingen die Jillzje ook uitvreet...en het liefst watervlug, zodat ze je een stap voor kan zijn
Ik heb nog nooit een sandy gehad, dus daar kan ik niks over zeggen. Alleen wildkleurdames die af en toe tot vervelens toe slim waren en alles zagen en opmerkten
Maar Shae klinkt echt als een leuke, echte frettendame!
Maar Shae klinkt echt als een leuke, echte frettendame!