In de rui
Re: In de rui
Heel voorzichtig begint Noury ook wat haartjes los te laten...
@Marjan ik heb het gelukkig nog nooit voor gehad... (klopt op tafel). Voorlopig geef ik hen om de andere dag iets voor tegen de haarballen maar dit is de eerste keer dat ik het doe...
Gewoonlijk vind ik hele plukken lang haar van Merlijn en Caramel... het zal voorlopig nog iets te vroeg zijn... Ik ben er wel blij om, hun vacht is veel mooier in de winter dan in de zomer...
Gewoonlijk vind ik hele plukken lang haar van Merlijn en Caramel... het zal voorlopig nog iets te vroeg zijn... Ik ben er wel blij om, hun vacht is veel mooier in de winter dan in de zomer...
Je kunt het maar beter voor zijn inderdaad, verstandig om preventief laxeerpasta te geven hoor.
het was Hanneke die er me deed aandenken. Hermes en Gwaine waren ook mee op 7 maart en die waren zo veel haar kwijt op de onderzoekstafel (wel vooral Gwaine) dat ze me er aan deed denken. en de fretjes eten het zo graag... dus krijgt iedereen om de dag 1 cm.
Goliath gaat ook meedoen..... en hij krijgt ook ( een heel klein beetje ) laxeerpasta.
Mila begint nu ook, maar hier geen laxeerpasta, maar prooi.
Noury houdt zijn winterjas nog lekker aan. Ik mag toch hopen dat het te maken heeft met afscheid nemen en niet met het voorgevoel voor een koude periode
Hou eens op zeg! Geen kou meer hoor
Het ruien zet bij Goliath nu echt goed door !
Vanmiddag maar eens heel voorzichtig een beetje gaan plukken, wat weg is is weg !
Vanmiddag maar eens heel voorzichtig een beetje gaan plukken, wat weg is is weg !
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hier beginnen ze ook voorzichtig aan met verharen, dus de haarbalpasta ook te voorschijn gehaald. Moet er niet aan denken dat ze haarballen krijgen!
Vandaag de kooi weer schoongemaakt en dus ook de handmatjes en hun paddenstoel waar ze inkruipen zat aan de binnenkant helemaal vol met witte haartjes.
Eigenlijk ligt heel het huis vol met witte haartjes, hetgeen ik ontdekte tijdens het stofzuigen....
Dus ik denk dat ik Witte toch maar eens ga plukken!
Eigenlijk ligt heel het huis vol met witte haartjes, hetgeen ik ontdekte tijdens het stofzuigen....
Dus ik denk dat ik Witte toch maar eens ga plukken!
Jillz komt dit jaar maar moeilijk door de verharing. Waarschijnlijk heeft het met haar infectie te maken.
Sjeng is weer op zijn lelijkst
*houdt Sjeng in de kelder, zodat niemand hem ziet*
*houdt Sjeng in de kelder, zodat niemand hem ziet*
Schoonheid zit van binnen hoor dus trek hem maar weer uit de kelder.
Haha, laat hem gaan joh!
Nou vooruit. Ik pluk hem nu ook elke dag een beetje, dus hij heeft een soort hanekam, want in pluk vooral aan zijn vetjes aan de zij- en achterkant
Mila begint nu echt goed. Ik had ze heerlijk geknuffeld en opgesnoven en ik dacht wat is dat dan een pluk haren aan mijn mond. Ik heb een beetje geplukt maar druif laat het alleen toe als ze niet door heeft dat ik haren aan het plukken ben, want toen ze het door kreeg ging ze blazen naar me.
Haha, stoute fret!
Hahaha...ze durft wel