En vandaag (en gisteren) was ik begonnen met een clickertraining...
De opdracht was om de targetstick aan te raken met de neus... Nu na 3 keer hadden ze het allemaal door... Dus verbazend hoe slim die beestjes zijn... Bedelen op 2 pootjes staan kunnen ze al allemaal...

Dus ik heb ze nu geleerd om rond te draaien in een cirkel voor het koekje en dat ging goed! Vooral Caramel en Hermes! Zij zijn mijn topstudenten... Nog een paar keer oefenen en er dan een teken opplakken... nu maar hopen dat ik het volhoud om dit te doen, want ik doe het soms enkele dagen en dan heb ik weer geen tijd en vergeet het

Verder heb ik een bak met water en balletjes in de kamer gezet... Hermes vond dit de max... hij gaat dan altijd met zijn twee voorste pootjes in het water staan en dan maakt hij het water woelig en probeert dan de balletjes uit het water te krijgen... Caramel vond het te nat... Dus die blijf uit de buurt, ze heeft wel een likje genomen... Gwaine ging met alle vier zijn pootjes in het water staan, want er lag ook zo een babyspelletje in en dat had hij natuurlijk gezien en die verzameld hij... zoiets moet toch in The Tower, dus was hij bezig om deze er uit te vissen en bracht hij ze naar zijn schatkist... (Gwaine his Tower)... Merlijn had ik beneden gezet bij mijn vriend en broer maar die wou liefst een paar zzz's doen...
Na dit alles waren ze eindelijk moe en ging Gwaine zelf zijn kooi in (hij stond voor zijn kooi, dus liet ik hem er maar zelf instappen)... Mijn duracel konijn Caramel gaf ook aan om te willen slapen... Dus missie volbracht... Hermes kruipt meestal op de kooi en legt zich dan op de dekens die er op liggen...

Dus heb ze nu ook zo een voederbal in de kooi gelegd met eten in en enkel snacks... voor Merlijn heb ik een eierdoos gemaakt...