Verslikken???
Re: Verslikken???
Nee, op z'n kop dus Maar laten we hopen dat je het nooit hoeft te doen...
Ja, precies dus zoals jehet bij baby's doet, want die houd je dan ook aan de beentjes op de kop
Ik hoop dat het hier niet weer gebeurd. Straks krijgt hij weer een muisje, hopelijk gaat het goed.
Groetjes
Ellie en Zoo.
Ik hoop dat het hier niet weer gebeurd. Straks krijgt hij weer een muisje, hopelijk gaat het goed.
Groetjes
Ellie en Zoo.
@ Kick : dat hoop ik ook!
Ik moet er niet eens aan denken
Ik moet er niet eens aan denken
@ Kick: Deed jij jouw hand onder de voorpootjes aan de achterkant van het lijfje?
Of juist aan de voorkant bij de ribbetjes Want ik zou dat laatste doen en misschien is dat dan wel net verkeerd....
Ik zat hier namelijk nog aan te denken voor het geval dat het voor mocht komen (wat ik dus nooit hoop mee te maken)
Of juist aan de voorkant bij de ribbetjes Want ik zou dat laatste doen en misschien is dat dan wel net verkeerd....
Ik zat hier namelijk nog aan te denken voor het geval dat het voor mocht komen (wat ik dus nooit hoop mee te maken)
Je moet een aantal keer flinke druk uitoefenen net onder het borstbeen, aan de voorkant dus.
Maar het is te hopen dat je dit nooit hoeft te doen want mij lukte het niet, ik durfde niet hard genoeg te knijpen.
Maar het is te hopen dat je dit nooit hoeft te doen want mij lukte het niet, ik durfde niet hard genoeg te knijpen.
Oké dan is het mij nu helemaal duidelijk!
En ik hoop zeker het nooit te hoeven doen.....
En ik hoop zeker het nooit te hoeven doen.....
Tussen de voor- en achterpootjes en dan op het borstkastje. En dan in noodgeval niet meer denken maar doen....
Poeh, lijkt me nogal wat om dat te doen.......