Jillz
Re: Jillz
Zoals ik al geschreven had in het topic van Mila, ben ik met Jillz begonnen met clicker trainen. Ze vindt het erg leuk, niet in de laatste plaats omdat ze nu lekker veel wasmotlarven krijgt
We zijn nog in het stadium van target aanraken en belonen
Daarna lekker chillen in de capuchon
Jillzje mocht als eerste de veranderingen in de tuin bekijken. Ze kon niet wachten en was helemaal aan het trillen van opwinding
Ze heeft vandaag bij elkaar denk ik wel al 2 uur in de tuin doorgebracht
We zijn nog in het stadium van target aanraken en belonen
Daarna lekker chillen in de capuchon
Jillzje mocht als eerste de veranderingen in de tuin bekijken. Ze kon niet wachten en was helemaal aan het trillen van opwinding
Ze heeft vandaag bij elkaar denk ik wel al 2 uur in de tuin doorgebracht
Re: Jillz
Jillz was vandaag mee naar De Frettenkliniek voor controle en omdat ze toch wat wisselend is in gedrag en eten/gewicht sinds ze dat virus heeft gehad. Niet voor niets, helaas....
Ze heeft een behoorlijke nierontsteking. Er worden te weinig bloedcellen aangemaakt en ze heeft ook veel bloed in de urine. Bepaalde ontstekingscellen zijn ook flink verhoogd. Ze was heel erg gevoelig aan haar oren. Het was echt piepen en mekkeren toen er aan haar oortjes en bullae gefrunnikt werd
Kortom de nierontsteking wordt zo goed als zeker door een chronisch middenoor ontsteking veroorzaakt. Ze krijgt voorlopig een langdurige antibioticum kuur en medicijnen om de doorbloeding van de nieren te verbeteren.
Als over 5 weken haar nieren goed verbeterd zijn krijgt ze oorspoelingen.
Ze is flink ziek, maar Hanneke had goede hoop dat de nieren weer helemaal in orde komen als ze nu goed gaat reageren op de medicijnen en haar oren gespoeld kunnen worden.
Daar gaan we dan ook maar goed voor duimen!
Ze is een bikkel hoor mijn kleine meiske...ze heeft geen piepje gelaten toen er aan haar nieren geknepen en gevoeld werd
Ze heeft een behoorlijke nierontsteking. Er worden te weinig bloedcellen aangemaakt en ze heeft ook veel bloed in de urine. Bepaalde ontstekingscellen zijn ook flink verhoogd. Ze was heel erg gevoelig aan haar oren. Het was echt piepen en mekkeren toen er aan haar oortjes en bullae gefrunnikt werd
Kortom de nierontsteking wordt zo goed als zeker door een chronisch middenoor ontsteking veroorzaakt. Ze krijgt voorlopig een langdurige antibioticum kuur en medicijnen om de doorbloeding van de nieren te verbeteren.
Als over 5 weken haar nieren goed verbeterd zijn krijgt ze oorspoelingen.
Ze is flink ziek, maar Hanneke had goede hoop dat de nieren weer helemaal in orde komen als ze nu goed gaat reageren op de medicijnen en haar oren gespoeld kunnen worden.
Daar gaan we dan ook maar goed voor duimen!
Ze is een bikkel hoor mijn kleine meiske...ze heeft geen piepje gelaten toen er aan haar nieren geknepen en gevoeld werd