Volledige link (want er staan nog meer mooie dierenfoto's op): http://www.mymodernmet.com/profiles/blo ... -year-2013" onclick="window.open(this.href);return false;Freeze Frame
Etienne spotted this stoat, in its full winter colours, crossing a lane close to his home in Switzerland. It went into a snow-covered field at high speed and started jumping back and forth, presumably looking for signs of mice or rabbits. Etienne lay down in the snow and waited for it to reappear. When the stoat burst back into view about 10 metres away, Etienne had his camera ready. ‘The stoat didn’t seem to be spooked by me and continued jumping around,’ he says. ‘But it was a miracle that I managed to catch it in the air, at its highest point, and that I got it all in the frame, and in focus, too. I never expected to come home with such a picture.’
Photo: Etienne Francey (Switzerland)
Zomaar...
Zomaar...
Omdat het een mooie foto is!
Re: Zomaar...
Pracht plaatje. Ik vind ze zo grappig
Wowh....super plaat dit, mooi beestje ook !
vind stoats echt geweldig ze rennen hier regematig over de velden
helaas schieten boeren ze vaak af waneer ze in de vallen komen
helaas schieten boeren ze vaak af waneer ze in de vallen komen
Hè, dat is nou weer minder....
Wat een prachtig diertje!
Het zijn prachtige dieren.
heel mooi die foto's
Ik vind het ook superdiertjes.
Ze stralen intelligentie en kracht uit, maar tegelijkertijd hebben ze iets schattigs
Ze stralen intelligentie en kracht uit, maar tegelijkertijd hebben ze iets schattigs
Ik vind ze het mooist in de winter. En het zijn ook net fretten in hun gedrag en houding:
Schitterend!
kan je goed zien dat het famillie van de fret is hehe
nog een
Haha schitterend! Shae is bijna net zo snel.
Prachtig
Het is nooit tot me doorgedrongen hoe klein ze zijn
Het is nooit tot me doorgedrongen hoe klein ze zijn
Volgens mij is het maatje fret. Die op het bed is een pupje denk ik.
Dit is ook Cozy!