Lea
Re: Lea
Haha ja een heel klein beetje verwend
Gister avond heeft ze het hele huis onveilig mogen maken, ipv alleen mijn kamer
Helaas zijn we weer terug bij af, het eten van de brokkenbrei gaat weer moeilijk
Ik zorg dat ze sowieso 2x daags wat eet, dat moet ze van mij. dus weer met het spuitje oplaten likken en als ze een goede bui heeft likt ze het van het lepeltje. maar zelf eten nauwelijks
Ze krijgt nu ook een schaaltje waltham extra iedere dag, maar die wil ze vaak al niet helemaal opeten.
Ook is haar gewicht weer terug bij af, bij Hanneke was ze 560Gram en was ze tot 610Gram gestegen en nu is ze weer 570Gram
Maar we gaan door, donderdag zullen we het wel horen.
Gister avond heeft ze het hele huis onveilig mogen maken, ipv alleen mijn kamer
Helaas zijn we weer terug bij af, het eten van de brokkenbrei gaat weer moeilijk
Ik zorg dat ze sowieso 2x daags wat eet, dat moet ze van mij. dus weer met het spuitje oplaten likken en als ze een goede bui heeft likt ze het van het lepeltje. maar zelf eten nauwelijks
Ze krijgt nu ook een schaaltje waltham extra iedere dag, maar die wil ze vaak al niet helemaal opeten.
Ook is haar gewicht weer terug bij af, bij Hanneke was ze 560Gram en was ze tot 610Gram gestegen en nu is ze weer 570Gram
Maar we gaan door, donderdag zullen we het wel horen.
Heb je mijn tip over het stomen met kamille-thee al eens gelezen? Misschien geeft het Lea ook wat verlichting..
Koda066 schreef:Wat bij Koda heel goed werkte was stomen met Kamille-thee.
Dan zette ik Koda in de carrier met wat lekkers (bv. beetje Waltham) en zette ik een schaal hete Kamille-thee voor het dichte deurtje van de carrier. (Wel uitkijken dat ze er geen pootjes in kunnen steken..)
Vervolgens gooide ik er een grote badhanddoek overheen, zodat de stoom de carrier inging.
Ik deed het meestal tussen de 10 en 15 minuten, omdat Koda tegen die tijd erg gefrustreerd werd dat ze er niet uit mocht en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk..
Dus ik zou een beetje kijken hoe Lea reageert..
Dus ik zou een beetje kijken hoe Lea reageert..