Mila

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Marjan

Re: Mila

Bericht door Marjan »

Nou zeg, die is lekker bezig met haar prooi. :lol: Dit filmpje toont wel gelijk aan hoe belangrijk prooi is voor een fret, niet alleen als voeding maar ook als verrijking. Heel leuk om te zien. :D
ray
Aantal fretten: 1

Bericht door ray »

Geweldig flimpje Minka en nog gefeliciteerd met Mila.
Esther

Bericht door Esther »

Wat een prachtig filmpje!
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Marjan schreef:Nou zeg, die is lekker bezig met haar prooi. :lol: Dit filmpje toont wel gelijk aan hoe belangrijk prooi is voor een fret, niet alleen als voeding maar ook als verrijking. Heel leuk om te zien. :D
Dat klopt helemaal. Elke keer als ik dit filmpje zien, dan zit ik van begin tot het einde met een big smile kijken en de film is bijna vijf minuten. :mrgreen:

Gewoon alles het speel effect of is ie al dood of van het houten huisje, naar de plantenbak en daarna de buis in. Ik heb na de film de gerbil van potgrond ontdaan. :mrgreen:

Vanavond gezellig met Mila in de ren gezeten. Wat me nu opvalt is dat we in de winter twee tegenpolen zijn, waarbij ze niet in mijn buurt wil komen en nu ben ik een magneet en is ze niet van me af te slaan. Echt zo absurd gek, dan vind ik de magneet versie van Mila wel de leukste.

In de winter moet ik echt goed observeren hoe ze gaat qua gezondheid en nu heb ik het zo gezien. :mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Toch wel heel apart hoor zo'n fretje met twee heel verschillende gedragingen. Maar ik snap gelijk waarom je de zomerversie van haar leuker vindt. :clown:
Minka

Bericht door Minka »

Oe gelukkig, je snapt het waarom ik de zomerversie leuker vind. :mrgreen:

Je moet ermee leren omgaan, maar dan heb je wel een Mila. Daar is er maar één van.
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat is waar, ze is zeker uniek. :lol:
Karen

Bericht door Karen »

Echt wel :D
Esther

Bericht door Esther »

Ik vind die dat zomer- en winterkarakter van Mila erg interessant: zij staat volgens mij een stuk dichter bij de ''natuur''!
Minka

Bericht door Minka »

Dat kan goed hoor Esther. Mila is de eerste fret, die ik nu buiten heb en dat zal wel wat andere karakter eigenschappen naar voren brengen.
Minka

Bericht door Minka »

Hmmm toch wat in de gaten houden bij Mila. Ik zag ze de laatste tijd wat meer krabben en haar huid bij haar nek is rood van het krabben. Ik kan geen beestjes vinden of zo. In eerste instantie dacht ik door het verharen, maar dat is wel klaar nu, maar ze blijft krabben.

Het zou wel een grap zijn, dat ze nu we zo'n goed contact hebben, dat ze allergisch wordt van mij door het geknuffel. :roll: (grapje ;) )
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat zal toch niet? :clown:

Heb je haar niet toevallig pas gedruppeld tegen oormijt of iets in de nekstreek? Of misschien pas laten enten? Dat is zo het eerste wat mij te binnen schiet wanneer ik het zo lees.
Minka

Bericht door Minka »

Nee helemaal niets gedaan. Ook geen andere plantjes of zo. En wasmiddel kan ook niet, want we wassen met neutraal spul.
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat is wel vreemd. Zou het een allergie voor vlooien kunnen zijn? Die zitten ook vaak in nekstreek en boven de staart.
Minka

Bericht door Minka »

Dat dacht ik ook, maar ik zie niets lopen, springen of vliegen. Voor de zekerheid maar met stronghold behandelen, dan weet ik het zeker.
Marjan

Bericht door Marjan »

Zou ik doen inderdaad, al is dat nu wel lastig druppelen op al zo'n geïrriteerde huid. :|
Minka

Bericht door Minka »

Ja, dat klopt, maar niets doen is ook geen optie.
Marjan

Bericht door Marjan »

Nee dat is waar.
Karen

Bericht door Karen »

Hè waar kan dat nu weer van komen?
ray
Aantal fretten: 1

Bericht door ray »

verdorie hopelijk kom je erachter waar het door komt. Zouden toch niet van die vervelende beestjes zijn?
Gesloten