website voor prooidieren
website voor prooidieren
Via via ben ik geattendeerd op deze website. Hier kun je prooidieren, KVV etc bestellen en wordt dan thuisbezorgd via PostNl.
Voor de geïnteresseerde hier de link http://www.animalfoodexpress.nl/
Voor de geïnteresseerde hier de link http://www.animalfoodexpress.nl/
Re: website voor prooidieren
Nou, mijn vertrouwen in PostNL is nul komma niks dus daar ga ik mij niet aan wagen. 

Sowieso vind ik ze prijzig 10 stuks gerbil en dan 30 euro.
Het gaat veel met 10 stuks en dan vind ik ze best wel prijzig.
Ik blijf bij prooidier.nl

Ik blijf bij prooidier.nl
Mijn zou het toch 20 euro schelen met mijn vorige adres.
Qua muizen en kuikens dan. Gerbils vond ik ook erg duur.
Qua muizen en kuikens dan. Gerbils vond ik ook erg duur.
in muis zijn ze niet zo duur
gerbil zal zo duur zijn omdat ze vaak zo moeilijk verkrijgbaar zijn denk ik
ratten zijn ook niet zo duur
Ik heb niet gekeken naar de aantallen, maar puur gewicht
gerbil zal zo duur zijn omdat ze vaak zo moeilijk verkrijgbaar zijn denk ik
ratten zijn ook niet zo duur
Ik heb niet gekeken naar de aantallen, maar puur gewicht

Ik keek alleen maar naar de gerbil en had ik het al gezien.
Inderdaad als je verder kijkt dan je neus is het wel goedkoper, maar dan ben ik benieuwd waar het vandaan komt ivm eventuele bacteriën enz.
Toch hou ik het op mijn oude vertrouwde adresje en de garage.

Toch hou ik het op mijn oude vertrouwde adresje en de garage.
Ik kreeg de mail trouwens ook, vanuit kiezebrink.
Meeste komt van Kiezebrink, maar ik wil nog een mail sturen voor de precieze herkomst. Zodra ik meer weet, plaats ik het hier.
@Marjan geen vertrouwen in PostNL? Is er ooit iets fout gegaan met een diepvriesbestelling?

@Marjan geen vertrouwen in PostNL? Is er ooit iets fout gegaan met een diepvriesbestelling?

Ik kreeg het ook van Kiezenbrink en vind het best interessant.
Ik bestel nu direct bij Kiezenbrink, maar die komen niet zo heel vaak hier. Soms kom ik wel eens muisjes te kort en dan is dit een goede oplossing. De verzendkosten zijn ook niet al te hoog en hier is TNT de betere bezorger.
Ik bestel nu direct bij Kiezenbrink, maar die komen niet zo heel vaak hier. Soms kom ik wel eens muisjes te kort en dan is dit een goede oplossing. De verzendkosten zijn ook niet al te hoog en hier is TNT de betere bezorger.
Sowieso hebben postbezorgers altijd problemen met ons adres. Dus een diepvriesbestelling zou ik überhaupt niet wagen.ray schreef:@Marjan geen vertrouwen in PostNL? Is er ooit iets fout gegaan met een diepvriesbestelling?
Maar inderdaad, de herkomst is ook belangrijk en van Prooidier weet ik zeker dat de kwaliteit gewaarborgd is.

De prooidieren van Nan worden geleverd door Kiezenbrink Marjan 

Weet ik, maar ik bedoel meer dat bij Nanja er vervolgens goed wordt omgesprongen met het op de juiste manier koel houden van de producten. Dat weet je bij een andere leverancier niet. 

Oh zo.
Wat ik begreep uit de mail worden de producten direct vanuit Kiezenbrink verzonden. Alleen moet je dan wel een goede aflevering hebben door TNT natuurlijk
Ik ga het gewoon een keer proberen en als het niet naar tevredenheid is, laat ik het zoals ik het nu doe.
Wat ik begreep uit de mail worden de producten direct vanuit Kiezenbrink verzonden. Alleen moet je dan wel een goede aflevering hebben door TNT natuurlijk

Ik ga het gewoon een keer proberen en als het niet naar tevredenheid is, laat ik het zoals ik het nu doe.
Nou de service lijkt goed. Gisterenavond mail gestuurd en vanochtend al antwoord.
Vragen waren: wat is de herkomst, bijvoorbeeld fokkers of industrie? Hoe zit het met eventuele bacteriën?
Mocht iemand nog vragen hebben, ik heb nu een rechtstreeks mailadres, stel ze gerust.
Denk dat ik het toch een keer uit ga proberen.
Vragen waren: wat is de herkomst, bijvoorbeeld fokkers of industrie? Hoe zit het met eventuele bacteriën?
Lijkt me een betrouwbaar adres dus.Beste Raymond,
Dank voor je mail,
Met betrekking tot inkoop van onze kuikens en muizen doen wij zaken met door NVWA gecertificeerde bedrijven. Deze bedrijven hebben een richtlijnen aangaande het doden & verwerken van dieren tot diepvriesdiervoeding. Regels hieromtrent zijn vastgelegd in EU wetgeving. De kuikens komen uit broederijen in Gelderland en worden in de regio verwerkt. De muizen kunnen SPF gekweekt geleverd worden, als je daar meer over wilt weten kijk dan even op de site http://www.spfrodents.com.
Dat je dier met schadelijke bacteriën in aanraking kan komen is afhankelijk van verschillende factoren. Zo is de bacteriedruk vooral afhankelijk van een schone leef omgeving en manier van voeren.
Mocht iemand nog vragen hebben, ik heb nu een rechtstreeks mailadres, stel ze gerust.
Denk dat ik het toch een keer uit ga proberen.

Klinkt niet verkeerd. Ik ben benieuwd naar de ervaringen 

Klinkt inderdaad niet verkeerd, maar ik ben wat dat betreft wel honkvast als ik weet wat ik heb en het is goed, dan blijf ik daar bij.
Ik ook, daarbij vind ik het ook altijd wel even gezellig bij Nanja in haar winkeltje en gun ik het haar ook meer als kleine zelfstandige dan aan zo'n grote onpersoonlijke firma. Ook bij eventuele problemen weet ik dat het bij Prooidier altijd naar tevredenheid wordt opgelost en ook worden er goede adviezen gegeven. Dus ik blijf ook trouw aan Prooidier.nl. 

Klinkt als ook een goed adres, goeie tip Ray !! Thanks. 

Voor sommige is prooidier te ver dus dan is dit een goede tweede 

absoluut