Liva
Re: Liva
Fijn dat ze nu minder gaat bijten... dat is echt niet leuk hoor als je niet veilig door je huis kan lopen...
Nou het duurde even maar ik heb het voor elkaar hoor...
Heb een zakje van 400 gram weaning besteld en kan via een waardebon van RC weer 50% terug krijgen.
Ik heb zo gauw niet kunnen vinden dat ze proefzakjes weggeven. Gaat volgens mij nu echt via die waardebonnen.
Ben benieuwd of hij het ook goed wil eten.
Bedankt in ieder geval voor de tips.
Nou het duurde even maar ik heb het voor elkaar hoor...
Heb een zakje van 400 gram weaning besteld en kan via een waardebon van RC weer 50% terug krijgen.
Ik heb zo gauw niet kunnen vinden dat ze proefzakjes weggeven. Gaat volgens mij nu echt via die waardebonnen.
Ben benieuwd of hij het ook goed wil eten.
Bedankt in ieder geval voor de tips.
Gelukkig wel!Birgit schreef:het is en blijft een fret .
(Moet er niet aan denken dat ik op een ochtend naar de kooi loop en ze ineens is veranderd in een cavia... )
@ Marjan: Levert Fretties ook routebeschrijvingen voor de hangkubus?
Ik kwam de hangkubus tegen onderin een doos (Koda deed er nooit iets mee) en heb hem in de kooi gehangen.. Liva vind hem geweldig, maar volgens mij is 'ie gemaakt voor een groter formaat fret....
Ze verdwaalt er helemaal in!
Ondanks de warmte heeft Liva besloten dat het nu 2e speeltijd is.. Maffe fret..
Nou zeg, ze is ook wel een mini fretje. Dat doet mij denken aan de dag toen wij Nina uit het asiel haalde, die lag in zo'n grote hangmat te slapen dat we haar ook amper konden vinden. Ik vroeg toen ook aan de medewerkers daar of we er een vergrootglas bij zouden krijgen, misschien had jij die ook moeten vragen aan Natas.
@Marjan: Ik ben haar ook regelmatig kwijt in de kooi.. Als ze onder een handdoek kruipt is ze ook gewoon compleet verdwenen.. Ik ben al een paar keer, wanneer ik de balkondeur open had, gaan voelen waar ze lag omdat ik toch begon te twijfelen of ze wel echt in haar kooi zat..
@Kick: Ik weet het niet.. Ik dacht meteen aan oren, maar daar is ze niet mee bekend.. Ik hou het gewoon even in de gaten.. Vrijdag gaan we zowiezo naar Hanneke voor de controle, dus dan kan daar meteen even op gelet worden..
@Kick: Ik weet het niet.. Ik dacht meteen aan oren, maar daar is ze niet mee bekend.. Ik hou het gewoon even in de gaten.. Vrijdag gaan we zowiezo naar Hanneke voor de controle, dus dan kan daar meteen even op gelet worden..
Helemaal super!
En oortjes zou kunnen, ook al is ze daar nog niet eerder gevoelig op geweest. Ook Shae heeft nu regelmatig last van haar oren en kucht dan ook. Terwijl ze bij de eerste controles niet extreem gevoelig was op haar oren. Wanneer ik haar Polaramine geef is het weg. En het is erg warm en drukkend geweest de afgelopen dagen dus ik zou het niet gek vinden inderdaad wanneer toch de oortjes nu een beetje opspelen.
En oortjes zou kunnen, ook al is ze daar nog niet eerder gevoelig op geweest. Ook Shae heeft nu regelmatig last van haar oren en kucht dan ook. Terwijl ze bij de eerste controles niet extreem gevoelig was op haar oren. Wanneer ik haar Polaramine geef is het weg. En het is erg warm en drukkend geweest de afgelopen dagen dus ik zou het niet gek vinden inderdaad wanneer toch de oortjes nu een beetje opspelen.
@ Kick: Ja ik krijg ook liefdeshapjes tussen de kusjes door, maar die neem ik maar op de koop toe..
@ Marjan: Ja zou kunnen.. Vrijdag laat ik het in elk geval even nakijken en dan zien we wel weer..
@ Marjan: Ja zou kunnen.. Vrijdag laat ik het in elk geval even nakijken en dan zien we wel weer..