Geisoleerd nachthok aangeboden
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Geisoleerd nachthok aangeboden
Hierbij bied ik een geïsoleerd nachthok aan. Het hok is gemaakt van sandwichpanelen voorzien van 4cm pir-isolatie en aan de binnen en buitenzijde bekleed met verzinkt en gecoate staalplaat. Door de isolatie is het in de zomer lekker koel en in de winter lekker warm en onderhoudsvrij. De gehele voorkant is afneembaar en sluit aan de zijkant met haakjes. Het staat nu op hoge poten en er zit een trapje bij met een klein balkonnetje eraan, maar de poten kunnen er ook onder vandaan of ingekort worden. Er zit een tochtschot in en haken in om een hangmat aan vast te maken.
Het is 2,5 jaar oud en de nieuwprijs was 300 euro.
Wie doet een leuk bod?
Buitenmaten ongeveer 92 cm breed, 62 cm diep en 75 cm hoog
Binnenmaten 85 cm breed, 50 cm diep en 65 cm hoog
Het is 2,5 jaar oud en de nieuwprijs was 300 euro.
Wie doet een leuk bod?
Buitenmaten ongeveer 92 cm breed, 62 cm diep en 75 cm hoog
Binnenmaten 85 cm breed, 50 cm diep en 65 cm hoog
Re: Geisoleerd nachthok aangeboden
Mooi hok hoor!
Ik heb de linkjes even tussen de [IMG] tags gezet Yvonne
Inderdaad een mooi hok en duurzaam materiaal
Inderdaad een mooi hok en duurzaam materiaal
Wat een super hok. Vooral dat het in de zomer ook koel blijft. Wat vraag je ervoor Yvonne.
Aangezien de prijs van 300 euro verwacht ik, dat dit nachthok nu nog kostbaar is en terecht want het is kwaliteit.
Ik heb interesse, maar het ligt wat je ervoor vraagt. Gewoon zeggen wat je ervoor wilt hebben en dan kan ik altijd ja of nee zeggen toch.
Een aantrekkelijke prijs zou volgens mij toch nog wel 150 euro zijn denk ik, maar dan doe ik het niet hoor, daarom denk ik dat het het niet gaat worden, maar wel een gaaf hok vooral voor buitenfretten ideaal.
Aangezien de prijs van 300 euro verwacht ik, dat dit nachthok nu nog kostbaar is en terecht want het is kwaliteit.
Ik heb interesse, maar het ligt wat je ervoor vraagt. Gewoon zeggen wat je ervoor wilt hebben en dan kan ik altijd ja of nee zeggen toch.
Een aantrekkelijke prijs zou volgens mij toch nog wel 150 euro zijn denk ik, maar dan doe ik het niet hoor, daarom denk ik dat het het niet gaat worden, maar wel een gaaf hok vooral voor buitenfretten ideaal.
Wat een geweldig mooi hok zeg, jammer dat ik geen buitenfretten heb......
Een heel erg mooi hok!
- yvonne
Ik stuur je wel ff een PBtje Minka
Ik bespeur een deal
- yvonne
Hahaha jaja Kick wie weet
Nog bedankt voor het goed zetten van de foto's (ik ben een hork wat dat betreft)
Nog bedankt voor het goed zetten van de foto's (ik ben een hork wat dat betreft)
Nee geen deal, maar dat ligt aan mij, omdat ook al is het een super hok voor Mila's buitenren, dat ik het er momenteel er niet voor over hebt om het te kopen ondanks de super aanbieding van Yvonne.
Soms moet je keuzes maken en voor nu laat ik het hok aan me voorbij gaan, maar ik blijf erbij het is een gaaf hok.
Soms moet je keuzes maken en voor nu laat ik het hok aan me voorbij gaan, maar ik blijf erbij het is een gaaf hok.
- yvonne
Begrijpelijk hoor Minka! Er komt misschien nog wel een gegadigde
Dat hok ben je zo kwijt.
Dan blijft het nog even spannend
Zou jij mij een pb willen sturen Yvon, ik heb misschien interesse voor Aurora.
- yvonne
Hier mag een slotje op
Het hok gaat naar Chaimel.
Het hok gaat naar Chaimel.