Liva
Re: Liva
Weet ik Kick!
Ik ga ook niks meer lezen en ga inderdaad morgen naar de kliniek..
Net ook een mailtje van Hanneke gehad en die lijkt ook te denken aan de oortjes.. Dat zou natuurlijk ook niet leuk zijn, maar ja..
Ik ga Liva vandaag lekker vertroetelen en morgen zien we wel..
@ Marjan: Ze heeft vrijdag pas haar eerste enting gehad.. Daarvoor voor zover we weten nooit..
Ik ga ook niks meer lezen en ga inderdaad morgen naar de kliniek..
Net ook een mailtje van Hanneke gehad en die lijkt ook te denken aan de oortjes.. Dat zou natuurlijk ook niet leuk zijn, maar ja..
Ik ga Liva vandaag lekker vertroetelen en morgen zien we wel..
@ Marjan: Ze heeft vrijdag pas haar eerste enting gehad.. Daarvoor voor zover we weten nooit..
*voelt zich best dom nu*
Ik vraag me nu eigenlijk af of de kruimels wel door Liva zijn veroorzaakt...
Wat ik namelijk al vreemd vond, is dat de kruimels alleen ín het bakje lagen, terwijl Liva altijd brokjes uit het bakje haalt en dan pas opeet.. Liefst nog een verdieping lager...
En wat bedenk ik me nu? Ik heb gisteravond voor ik naar bed ging, het laatste restje van het proefzakje in d'r bakje gegooid.. Dus misschien komen de kruimels daar wel vandaan..
Ik heb haar vandaag ook in de gaten gehouden en ze eet inderdaad helemaal niet boven haar bakje en geen kruimel te vinden..
Maar goed, neemt niet weg dat ze koorts heeft.. Ze heeft nu 40,1..
Ik vraag me nu eigenlijk af of de kruimels wel door Liva zijn veroorzaakt...
Wat ik namelijk al vreemd vond, is dat de kruimels alleen ín het bakje lagen, terwijl Liva altijd brokjes uit het bakje haalt en dan pas opeet.. Liefst nog een verdieping lager...
En wat bedenk ik me nu? Ik heb gisteravond voor ik naar bed ging, het laatste restje van het proefzakje in d'r bakje gegooid.. Dus misschien komen de kruimels daar wel vandaan..
Ik heb haar vandaag ook in de gaten gehouden en ze eet inderdaad helemaal niet boven haar bakje en geen kruimel te vinden..
Maar goed, neemt niet weg dat ze koorts heeft.. Ze heeft nu 40,1..
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Kan de koorts geen reactie zijn op de enting die ze vrijdag gehad heeft? Dat zie je bij kinderen toch ook wel eens, of ben ik nu ook dom? Of zou ze dan eerder koorts gekregen hebben?
Ik snap je bezorgdheid hoor Mariël, ik ben net zo en ik denk dat de meeste fretten eigenaren hier op het forum precies hetzelfde zouden reageren. Dat betekent alleen maar dat je om je fretje geeft!
Ga morgen gewoon naar de afspraak en laat haar even nakijken, misschien valt het mee.
Ik snap je bezorgdheid hoor Mariël, ik ben net zo en ik denk dat de meeste fretten eigenaren hier op het forum precies hetzelfde zouden reageren. Dat betekent alleen maar dat je om je fretje geeft!
Ga morgen gewoon naar de afspraak en laat haar even nakijken, misschien valt het mee.
Fretten kunnen inderdaad best heftig reageren op een enting maar volgens mij had dat dan gelijk gebeurd. Maar op zich grappig dat je dat aanhaalt want met dat wondje zat ik ook te denken aan een allergische reactie op de enting. Alleen is dat niet de plek van de prik zover ik het kan zien, dat gebeurd toch wat lager in de nek.
Mooi dat je nu wel weet dat die kruimels niet van haar zijn. Maar voor niets ga je zeker niet want die koorts hoort niet. Succes in ieder geval vandaag!
Mooi dat je nu wel weet dat die kruimels niet van haar zijn. Maar voor niets ga je zeker niet want die koorts hoort niet. Succes in ieder geval vandaag!
@ Yvonne: Ik zou het niet weten, maar daar heb ik ook aan zittend denken ja.. En ik weet natuurlijk niet sinds wanneer ze koorts heeft.. Ze is al sinds zondag duidelijk niet in orde, maar heb gister pas voor het eerst d'r temperatuur opgenomen.. Maar zou ze dan zo lang ziek kunnen zijn van een enting?
We zien het straks wel bij Hanneke..
@ Danielle: Ik weet in elk geval niets van een wondje bij Liva.. Dus ze zal inderdaad Lea wel bedoelen..
We zien het straks wel bij Hanneke..
@ Danielle: Ik weet in elk geval niets van een wondje bij Liva.. Dus ze zal inderdaad Lea wel bedoelen..
Jeej d'r temperatuur is gezakt naar 38,9!
En nu twijfel ik dan of ik wel naar Hanneke moet gaan.. Is natuurlijk ook weer een hoop stress voor haar..
Maar misschien moet ik toch gewoon gaan en haar laten nakijken..
En nu twijfel ik dan of ik wel naar Hanneke moet gaan.. Is natuurlijk ook weer een hoop stress voor haar..
Maar misschien moet ik toch gewoon gaan en haar laten nakijken..
Ik zou toch maar gaan, in de ochtend kan haar temperatuur toch misschien wat lager zijn en je baalt wanneer die in de loop van de dag weer gaat stijgen en je de afspraak hebt afgezegd. En volgens mij heeft Hanneke het vrijdag al erg druk dus dan is het waarschijnlijk moeilijker om er tussendoor te komen.
En anders even bellen met de praktijk om te vragen of het door de enting kan komen?
En anders even bellen met de praktijk om te vragen of het door de enting kan komen?
Ik heb net onder de douche inderdaad besloten gewoon te gaan..
Hoewel ze er net pas 5 minuten uit was, ging ze rechtstreeks slapen toen ik haar in de kooi zette.. Dat is toch niet goed, zeker niet vergeleken met hoe ze normaal zou doen..
En wat je zegt over de temperatuur inderdaad..
Better safe, then sorry..
En zoveel heeft ze nu ook weer niet van de reis, dus ik ga gewoon..
Hoewel ze er net pas 5 minuten uit was, ging ze rechtstreeks slapen toen ik haar in de kooi zette.. Dat is toch niet goed, zeker niet vergeleken met hoe ze normaal zou doen..
En wat je zegt over de temperatuur inderdaad..
Better safe, then sorry..
En zoveel heeft ze nu ook weer niet van de reis, dus ik ga gewoon..
Zo, slechte verbinding in de trein zeg! Kon gewoon niks op internet..
Maar ben nu thuis..
Goed nieuws: het is volgens Hanneke toch waarschijnlijk een virusje!
Er zijn geen gekke dingen gevonden, alleen een beetje gevoelig keeltje. D'r temperatuur was om 15uur 39,2, dus iets te hoog, maar dat kan ook een beetje door de spanning komen en het is in elk geval stukken beter dan 40+..
Verder was ze uiteraard gevoelig op d'r maagje, maar niet erger dan de vorige keren en d'r oortjes waren nog altijd goed!
Ze heeft een Marbocyl-injectie gekregen en krijgt een hele korte kuur Synulox en dan moet het weer overgaan..
Over de enting ben ik helemaal vergeten te vragen.. Ik was zo opgelucht dat er niets ergs was!
Maar heb nog even een mailtje gestuurd naar Hanneke, dus dat antwoord houden jullie nog te goed..
Maar ben nu thuis..
Goed nieuws: het is volgens Hanneke toch waarschijnlijk een virusje!
Er zijn geen gekke dingen gevonden, alleen een beetje gevoelig keeltje. D'r temperatuur was om 15uur 39,2, dus iets te hoog, maar dat kan ook een beetje door de spanning komen en het is in elk geval stukken beter dan 40+..
Verder was ze uiteraard gevoelig op d'r maagje, maar niet erger dan de vorige keren en d'r oortjes waren nog altijd goed!
Ze heeft een Marbocyl-injectie gekregen en krijgt een hele korte kuur Synulox en dan moet het weer overgaan..
Over de enting ben ik helemaal vergeten te vragen.. Ik was zo opgelucht dat er niets ergs was!
Maar heb nog even een mailtje gestuurd naar Hanneke, dus dat antwoord houden jullie nog te goed..