the dooking crew
Re: the dooking crew
Schattig hoor.
Hij is een scheetje. Maar mag ik vragen waarom je voor een angora gekozen hebt. Een angora heeft geen ondervacht en in de winter buiten, gaat dat goed? Ik zie toch liever de standaard puppy fretjes.
heb geisoleerde nacht hokken
en winter hier valt we mee we hebben laast winter geen een dag forst gehad hehe
zal het heeel koud worden kan jij natuurlijk naar binnen
veel angora's worden hier buiten gehouden
en winter hier valt we mee we hebben laast winter geen een dag forst gehad hehe
zal het heeel koud worden kan jij natuurlijk naar binnen
veel angora's worden hier buiten gehouden
Zo zeg, ineens drie fretjes erbij. Triest voor het oude baasje, lief dat jij de beestjes opvangt, het zijn mooiertjes !
Te schattig die kleine behaarde fretjes, zooo lief !
Ze groeien echt goed, geef ze allemaal maar een knff van me !
Te schattig die kleine behaarde fretjes, zooo lief !
Ze groeien echt goed, geef ze allemaal maar een knff van me !
we hebben een naam
Tgm ferrets Diego
bijna 5 weken oud
met beetje geluk kan nadine hem nog zien hehe
Tgm ferrets Diego
bijna 5 weken oud
met beetje geluk kan nadine hem nog zien hehe
Leuke naam!
Leuke naam zeg!
kijk dit is het lieve spelen in mijn fretten groupen op fb
sorry moest opnemen via mijn beeldschem hehe
sorry moest opnemen via mijn beeldschem hehe
Nou, nou dat gaat er op zeg!
Dit is dus zeer zeker geen spelen meer....
Dit is dus zeer zeker geen spelen meer....
ja en als ik zeg dat is geen spelen maar vechten
ben ik de gene die niks weet want zijn hun fretten en hun kennen ze beter dan ik
ben ik de gene die niks weet want zijn hun fretten en hun kennen ze beter dan ik
Dat toont dan alleen maar aan hoe weinig kennis zij hebben over de fret!
Wat een stelletje mongolen dat ze dat spelen noemen.
Hier word ik alleen maar verdrietig van... Ongelofelijk dat mensen dit voor spelen aanzien.
volgende mij zijn die mensen slecht zient!
Helaas is dit iets waar je aan de lopende band tegenaan loopt op FB. Mensen willen gewoon niet horen dat dit niet normaal is en zeggen steevast dat fretten nu eenmaal ruw spelen....dat zit in hun natuur. Als je dan vermeld dat in hun natuur gezamenlijk spelen niet eens voorkomt omdat het solitaire dieren zijn, ben jij de gek!
...en als je dan nog 'fokkers' tegenkomt die fretjes alleen maar per twee plaatsen omdat ze samen moeten, dan wordt ik erg verdrietig
...of een andere fokker ziet die de fretten in een groep hebben, 43 bij elkaar(!!!) en die wordt geprijsd als De Meeste Kennis Hebbende....
Zo kun je nog wel even doorgaan...diep triest
Ik hou toch vol door regelmatig een posting te doen, maar ik heb ook niet altijd zin in de conflicten
...en als je dan nog 'fokkers' tegenkomt die fretjes alleen maar per twee plaatsen omdat ze samen moeten, dan wordt ik erg verdrietig
...of een andere fokker ziet die de fretten in een groep hebben, 43 bij elkaar(!!!) en die wordt geprijsd als De Meeste Kennis Hebbende....
Zo kun je nog wel even doorgaan...diep triest
Ik hou toch vol door regelmatig een posting te doen, maar ik heb ook niet altijd zin in de conflicten
Ik kom het ook tegen op internet. Je kunt alleen maar blijven aangeven of mensen duiken bovenop je of mensen negeren je door niet meer te reageren of heel misschien heb je één mens die gaat nadenken en dan heb je wel één mens bereikt.
Het begint met de verkeerde informatie die ze krijgen en als iemand dan aangeeft dat dit niet goed is, ja wat is dan waarheid. Een enkeling gaat nadenken, maar als men al bij een meerderheid zit, die vind dat dit goed is, dan kom je daar heel moeilijk doorheen.
Ik wil niet nadenken over de toekomst van deze fretten, dan krijg je het effect o mijn fret is plotseling dood, ja hoe zou dat komen. Een hele leven ziek zijn, omdat de fret constant in de stress zit.
Er is nog steeds een verdeeldheid onder de frettenmensen met wel geen groepen fretten. Voor mij geen groepen. Ik heb mijn handen vol aan één fret.
Bij plaatsing moet men als men dan toch zo persé twee fretten wil de informatie geven, dat er al twee kooien staan en genoeg tijd is om ze allebei alleen te laten spelen, want dan voorkom veel en als mensen dat niet kunnen, dan geen fret meegeven. Zo voorkom je herplaatsing en helicobactor.
Het begint met de verkeerde informatie die ze krijgen en als iemand dan aangeeft dat dit niet goed is, ja wat is dan waarheid. Een enkeling gaat nadenken, maar als men al bij een meerderheid zit, die vind dat dit goed is, dan kom je daar heel moeilijk doorheen.
Ik wil niet nadenken over de toekomst van deze fretten, dan krijg je het effect o mijn fret is plotseling dood, ja hoe zou dat komen. Een hele leven ziek zijn, omdat de fret constant in de stress zit.
Er is nog steeds een verdeeldheid onder de frettenmensen met wel geen groepen fretten. Voor mij geen groepen. Ik heb mijn handen vol aan één fret.
Bij plaatsing moet men als men dan toch zo persé twee fretten wil de informatie geven, dat er al twee kooien staan en genoeg tijd is om ze allebei alleen te laten spelen, want dan voorkom veel en als mensen dat niet kunnen, dan geen fret meegeven. Zo voorkom je herplaatsing en helicobactor.
@karin ik denk dat ik weet over welke fokker jij praat
die heeft inderdaat een mega groep bij mekaar en word de hemel in geprezen daar door :/
ik ben ook er slecht dat ik mijn pups en opvangers alleen plaats waneer een eigenaar dat wil
ach ja hier ben ik dus elke dag tegen aan het vechten en het gaat nergens heen
kan alleen maar de mensen die pups/opvangers van mij hebben goed inligten
dan is er ieder geval een begin
die heeft inderdaat een mega groep bij mekaar en word de hemel in geprezen daar door :/
ik ben ook er slecht dat ik mijn pups en opvangers alleen plaats waneer een eigenaar dat wil
ach ja hier ben ik dus elke dag tegen aan het vechten en het gaat nergens heen
kan alleen maar de mensen die pups/opvangers van mij hebben goed inligten
dan is er ieder geval een begin