Liva
Re: Liva
Liva is inmiddels weer opgeknapt. Ze is erg actief en weer zo gek als een deur..
Alleen is ze wel erg misselijk.. Erg veel smakken en kauwen aan doeken..
Net de Frettenkliniek gebeld, maar Hanneke is er woensdag pas weer..
Ik weet ook niet of ik haar Cerenia mag geven en zoja wat de dosis dan is..
Ook moet ik eigenlijk vandaag stoppen met de Synulox (die ze sinds donderdag krijgt), maar twijfel of het nu wel verstandig is om te stoppen..
Alleen is ze wel erg misselijk.. Erg veel smakken en kauwen aan doeken..
Net de Frettenkliniek gebeld, maar Hanneke is er woensdag pas weer..
Ik weet ook niet of ik haar Cerenia mag geven en zoja wat de dosis dan is..
Ook moet ik eigenlijk vandaag stoppen met de Synulox (die ze sinds donderdag krijgt), maar twijfel of het nu wel verstandig is om te stoppen..
Ik zou dan zeker nog even doorgaan totdat je Hanneke hebt gesproken woensdag, een paar dagen extra maken niet zoveel uit en misschien vindt ze het wel verstandiger nog even door te gaan.
Cerenia kun je haar best eens op effect geven om te zien hoe ze erop reageert. Als je maar voor ogen is dat het een symptoom bestrijdend middel is. Ik denk dat je haar, gezien haar gewicht 0,2 ml zou kunnen geven. Nina kreeg altijd 0,25 ml en zij woog zo'n kleine 600 gram. Maar je kunt het woensdag ook even met Hanneke overleggen.
Verder klinkt het best oké zoals ze zich nu gedraagt, ga zo door Liva!
Cerenia kun je haar best eens op effect geven om te zien hoe ze erop reageert. Als je maar voor ogen is dat het een symptoom bestrijdend middel is. Ik denk dat je haar, gezien haar gewicht 0,2 ml zou kunnen geven. Nina kreeg altijd 0,25 ml en zij woog zo'n kleine 600 gram. Maar je kunt het woensdag ook even met Hanneke overleggen.
Verder klinkt het best oké zoals ze zich nu gedraagt, ga zo door Liva!
Liva lijkt zich vandaag gelukkig een stukje beter te voelen..
Vanwege de bloedonderzoeken bij Hanneke, is natuurlijk Liva d'r hals geschoren.. Maar nu groeit er op een deel weer haar, en een strookje niet, waardoor ze een grote V in haar hals heeft.. Kennen jullie dit?
Slechte foto, maar je kan wel zien wat ik bedoel..
Vanwege de bloedonderzoeken bij Hanneke, is natuurlijk Liva d'r hals geschoren.. Maar nu groeit er op een deel weer haar, en een strookje niet, waardoor ze een grote V in haar hals heeft.. Kennen jullie dit?
Slechte foto, maar je kan wel zien wat ik bedoel..
@ Nadine: O wat leuk dat Lea dat ook heeft!
@ Karen: Misschien moet Hanneke de volgende keer dan wel wat rechter van voren scheren.. Nu is d'r V-halsje nogal scheef..
Liva is vandaag door het dolle heen, maar is ook spontaan haar "Je moet zachtjes spelen"-lessen vergeten..
Ze bijt me keihard en luistert voor geen meter naar de correcties.. Ze bijt tot bloedens toe en ik heb zelfs een stevige bloeduitstorting omdat ze zo hard vasthoud..
Maar het is wel echt spelen..
Voor de misselijkheid heb ik vandaag mailcontact gehad met Hanneke en de dosis Cerenia is goed en ik mag doorgaan met de Synulox.. Alleen stond er niet bij hoelang, dus dat moet ik nog even horen..
@ Karen: Misschien moet Hanneke de volgende keer dan wel wat rechter van voren scheren.. Nu is d'r V-halsje nogal scheef..
Liva is vandaag door het dolle heen, maar is ook spontaan haar "Je moet zachtjes spelen"-lessen vergeten..
Ze bijt me keihard en luistert voor geen meter naar de correcties.. Ze bijt tot bloedens toe en ik heb zelfs een stevige bloeduitstorting omdat ze zo hard vasthoud..
Maar het is wel echt spelen..
Voor de misselijkheid heb ik vandaag mailcontact gehad met Hanneke en de dosis Cerenia is goed en ik mag doorgaan met de Synulox.. Alleen stond er niet bij hoelang, dus dat moet ik nog even horen..
@ Marjan: Tja, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.. Ze is ondertussen een en al gekke sprongen maken, dansen en mokken, dus agressie kan ik het zeker niet noemen..
Maar het is wel pijnlijk..
Maar het is wel pijnlijk..