Rebel
Re: Rebel
Dank je wel Karen.
Hij is verwend met een extra snoepje, veel loslooptijd en hij heeft uitgebreid gespeeld met papa
En rond 18:00 uur is meneer gaan slapen en kreeg hij nog een muis mee
Nu heeft hij energie voor 10 fretten, hij blijft door buizen rennen en spelen met een vuilniszak
Zou hij nog denken dat hij jarig is?
Hij is verwend met een extra snoepje, veel loslooptijd en hij heeft uitgebreid gespeeld met papa
En rond 18:00 uur is meneer gaan slapen en kreeg hij nog een muis mee
Nu heeft hij energie voor 10 fretten, hij blijft door buizen rennen en spelen met een vuilniszak
Zou hij nog denken dat hij jarig is?
Net zag ik met spelen, dat Rebel zijn vacht opzette. Nu weet ik dat een teken is van onbehagen, maar zie verder niks bij hem. Geen smakken, wel hoesten maar heel zelden. Kan dit door het spelen komen of moet ik hem ff in de gaten houden extra?
Ik ook, wanneer hij het verder niet meer laat zien zou ik mij er niet zo druk om maken. Gaat hij regelmatig zijn vachtje opblazen dan moeten de alarmbellen gaan rinkelen. Maar grote kans dat het door het spelen kwam, had je je wel geschoren Raymond?
hoe bedoel je?Marjan schreef:Maar grote kans dat het door het spelen kwam, had je je wel geschoren Raymond?
Net haal ik Rebel uit de kooi en Fer stond onder de douche. Ze hebben samen gedouched en Rebel kwam springend en dansend de douche uit Normaal doucht Rebel alleen met mij, maar ik was ff gemeen :twisted: Maar het ging goed
Lees in een aantal topics, dat een aantal fretten naar de kroeg zijn geweest. Volgens mij is Rebel ook meegegaan stiekem.
Hij is druk, niet moe te krijgen en speelt als een dolle. En dat 3 keer per dag!
En het koelelement in zijn kooi vind hij helemaal geweldig. Mannetje lag in de handdoek te slapen gisteren, dicht tegen het koelelement. Overigens na 10 min was hij genoeg afgekoeld denk ik en ging hij weer in zijn slaapzak liggen.
Hij is druk, niet moe te krijgen en speelt als een dolle. En dat 3 keer per dag!
En het koelelement in zijn kooi vind hij helemaal geweldig. Mannetje lag in de handdoek te slapen gisteren, dicht tegen het koelelement. Overigens na 10 min was hij genoeg afgekoeld denk ik en ging hij weer in zijn slaapzak liggen.