Lea
Re: Lea
Ze was goed ziek, jouw lieve Lea, een verstandige maar o zo moeilijke beslissing heb je moeten nemen.
Ze ligt nu te slapen op een wel hele mooie plek, haar plekje, jullie plekje, heel bijzonder !
Ik wens je nog heel veel sterkte !
Speel op de Bridge lieve Lea, met alle andere frettenvriendjes daar.
Ze ligt nu te slapen op een wel hele mooie plek, haar plekje, jullie plekje, heel bijzonder !
Ik wens je nog heel veel sterkte !
Speel op de Bridge lieve Lea, met alle andere frettenvriendjes daar.
Dankjewel allemaal,
En ook bedankt voor het lieve kaartje
Het meeste wat verkocht werd is gister op de post gegaan, de rest regel ik als ik terug ben uit Engeland. De fn verkoop ik niet, was eerst wel de bedoeling, maar is een beetje zonde. Gelukkig vinden mijn ouders het geen probleem dat de kooi nog een paar jaar in de berging blijft.
is er nog iemand die Hill's kitten voert? of iemand weet die dat kan gebruiken? heb nog een ongeopende zak van 5kg
Het plankje waar al een foto's van Lea stond is bijgewerkt:
links boven hangt haar schilderij, op de foto zie je daar nog net een hoekje van
En ook bedankt voor het lieve kaartje
Het meeste wat verkocht werd is gister op de post gegaan, de rest regel ik als ik terug ben uit Engeland. De fn verkoop ik niet, was eerst wel de bedoeling, maar is een beetje zonde. Gelukkig vinden mijn ouders het geen probleem dat de kooi nog een paar jaar in de berging blijft.
is er nog iemand die Hill's kitten voert? of iemand weet die dat kan gebruiken? heb nog een ongeopende zak van 5kg
Het plankje waar al een foto's van Lea stond is bijgewerkt:
links boven hangt haar schilderij, op de foto zie je daar nog net een hoekje van
Mooi hoor het hoekje van Lea. En ik vind het ook wel verstandig dat je de FN niet wegdoet. Die kooien blijven erg lang mooi en bruikbaar en zijn toch behoorlijk prijzig om opnieuw weer aan te schaffen. En ik vermoed dat je toch niet heel erg lang zonder een fret blijft.
Geniet van de fretties in Engeland, vast een hele fijne vakantie in ieder geval.
Geniet van de fretties in Engeland, vast een hele fijne vakantie in ieder geval.
Het zal nog wel even duren voordat er een nieuw fretje komt, eerst uit huis en dat allemaal op orde hebben.
Ik heb genoeg spullen gehouden voor de volgende generatie, alles wat over was is weg gedaan.
Nu eerst gaan genieten in Engeland
Ik heb genoeg spullen gehouden voor de volgende generatie, alles wat over was is weg gedaan.
Nu eerst gaan genieten in Engeland