Liva
Re: Liva
Ondanks de warmte, toch een beetje aan het klussen geweest en als het goed is is mijn balkon nu zodanig fret-proof dat Liva op het balkon d'r gang kan gaan!
Weliswaar alleen onder toezicht, maar ik ben er toch erg blij mee!
Weliswaar alleen onder toezicht, maar ik ben er toch erg blij mee!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
he bah, maden... zo vies. Je kan er met je neus bovenop zitten en toch...1 verdwaalde vlieg en 1 eitje is al genoeg. Ik schep ook wel 2 of 3 x per dag de bakken leeg maar het kan toch gebeuren.
Liva krijgt al aardig groene vingers Mariël
En fijn dat ze nu op je balkon kan, ook al is het onder toezicht.
Liva krijgt al aardig groene vingers Mariël
En fijn dat ze nu op je balkon kan, ook al is het onder toezicht.
Helaas was het balkonplan compleet mislukt.. Liva liet meteen zien dat al mijn werk helemaal voor niets was geweest..
En niet eens zozeer dat ze weg kon lopen, maar zo dat ik visioenen kreeg van een fret op de tegels van de tuin van de onderbuurman.. En dat wil ik dus echt niet meemaken..
Vanmorgen alweer bezig geweest en nu plan 2.. Ook daar zit iets nog niet helemaal goed, maar met een tijdelijke oplossing lijk ik Liva nu te slim af te zijn.. *fingers crossed*
En niet eens zozeer dat ze weg kon lopen, maar zo dat ik visioenen kreeg van een fret op de tegels van de tuin van de onderbuurman.. En dat wil ik dus echt niet meemaken..
Vanmorgen alweer bezig geweest en nu plan 2.. Ook daar zit iets nog niet helemaal goed, maar met een tijdelijke oplossing lijk ik Liva nu te slim af te zijn.. *fingers crossed*