Wolverine
Re: Wolverine
Gaaf beest! Het is dan ook een van de grootste marterachtigen, samen met de zee-otter en reuzeotter
Kijk! Deze begroet enthousiast zijn vriend
Kijk! Deze begroet enthousiast zijn vriend
O wat een gaaf beest!
Die veelvraat in het filmpje ziet er vriendelijker uit dan die twee op die foto
Wow wat een gaaf filmpje zeg
En dat is vast zijn vriend niet!
En dat is vast zijn vriend niet!
Mag ik dit topic gebruiken voor een andere reuze-marter? Kwam net dit plaatje tegen van een reuze-otter:
Maar ook de honing das is niet echt een mietje..
Als het op kleur aan komt, dan is natuurlijk de Bonte marter (Martes flavigula) een opvallende verschijning:
De WK-Marter! (Martes melampus)
Of de schattige, gestreepte bunzing:
Van de Ferret-badger had ik eigenlijk nooit eerder gehoord. Ik vind het ook niet echt op een fret of das lijken..
Sorry.. het zijn wat meer gekke marters geowrden. Ik viel van het ene plaatje in het andere. Ik hou van gekke marters
Maar ook de honing das is niet echt een mietje..
Als het op kleur aan komt, dan is natuurlijk de Bonte marter (Martes flavigula) een opvallende verschijning:
De WK-Marter! (Martes melampus)
Of de schattige, gestreepte bunzing:
Van de Ferret-badger had ik eigenlijk nooit eerder gehoord. Ik vind het ook niet echt op een fret of das lijken..
Sorry.. het zijn wat meer gekke marters geowrden. Ik viel van het ene plaatje in het andere. Ik hou van gekke marters
Haha, wat een vreemde versies zeg!
BTW; ik heb de link naar het filmpje aangepast want ik kreeg klachten dat er van alles opende als je er op klikte. Nu is het gewoon via YT
BTW; ik heb de link naar het filmpje aangepast want ik kreeg klachten dat er van alles opende als je er op klikte. Nu is het gewoon via YT
Daar zitten heel wat specials tussen.
Gave marters! Ik vind ze geweldig
wow wat gaaf zeg!
Heel apart
Geweldige dieren zeg !!
Wat een mooie diertjes allemaal!