Super idee van die wasmotten in het water. Ga ik ook eens proberen hier, alben ik bang dat Jillz ze er met haar poot t gaat hengelen. Madammeke heeft een hekel aan natte snorharen
Wat voor lens Minka? Ik gebruik voor mijn tuinfoto's altijd m'n Sony 70-300 SSM G lens. Zo kan ik dus afstand nemen van de fret waardoor deze niet meteen naar je toe komt en toch helemaal inzoomen.
Vandaag wordt geleverd tamron 18-270 sony 3.5-6.3 pzd lens. Ik kon Mila net niet te dicht bij me halen. Nu heb ik een 18-135 mm lens. Met deze lens moet het denk ik wel lukken.
Dat is een heel goed lens en heeft meerder awards gewonnen Hier moet het zeker mee lukken! Welke Sony camera heb je? Ik heb zelf de A77 met batterygrip en dat is een wereldcamera
Dat is ook een hele goede camera. Ik vond alleen daar de body te klein terwijl ik zelf niet eens hele grote handen heb. De A77 paste mij wel precies.
Nog en tip; zet je camera op de sportstand Daarmee heb je 'continues shot' en continue autofocus. Dan kun je de sluiterknop ingedrukt houden en maakt-ie een hele rits foto's achter elkaar zodat je later de mooiste eruit kunt kiezen.
De sportstand is super. Er zitten zoveel opties op, dat ik soms tussen de knopjes de instellingen niet kan vinden. Oefening baart kunst zal ik maar zeggen en ik ben lerende.