Mila
Re: Mila
Mijn kleine meid weer gewogen en nog steeds 700 gram. Wat me opvalt is dat ze de weegschaal al associeert met wat lekkers. Het wegen gaat ook heel gemakkelijk nu. Een paar cosmo snackies erin met Mila erbij, dan staart opzij doen, want anders kan ik het gewicht niet lezen.
Ik heb haar nageltjes geknipt. De voorpootjes laat ze al toe zonder geblaas, maar zo af en toe moet ik de achterpootjes ook doen en daar is ze het nog niet mee eens. Over twee jaar kan ik die ook wel zonder geblaas knippen.
De nieuwe plantjes vallen goed in de smaak en zullen denk ik de twee weken niet overleven. In een uiterste poging om ze toch te redden heb ik ze weer recht gezet en heel veel water erbij gedaan zodat de grond wat compacter wordt. Misschien dat het helpt en anders moet ze wat extra haar best doen.
Ze is me er eentje, want ze kan in een mum van tijd van vrolijk zijn ook weer boos zijn als ik iets doe wat ze niet leuk vindt en gaat dan langs me heen rennen boos mokken en ze wil dan ook niet opgepakt worden. Ja lachen is dat vind ze om een oudje haar bewegingsoefeningen te laten doen door hoe pak ik een fret niet. Ik moet dan gewoon rustig gehurkt gaan zitten mijn hand uitsteken om te laten zien, dat het gevaar geweken is en dan mag ik haar pakken.
Volgens mij als ik weg ben, ligt ze helemaal dubbel van haar eigen humor.
Ik heb haar nageltjes geknipt. De voorpootjes laat ze al toe zonder geblaas, maar zo af en toe moet ik de achterpootjes ook doen en daar is ze het nog niet mee eens. Over twee jaar kan ik die ook wel zonder geblaas knippen.

De nieuwe plantjes vallen goed in de smaak en zullen denk ik de twee weken niet overleven. In een uiterste poging om ze toch te redden heb ik ze weer recht gezet en heel veel water erbij gedaan zodat de grond wat compacter wordt. Misschien dat het helpt en anders moet ze wat extra haar best doen.
Ze is me er eentje, want ze kan in een mum van tijd van vrolijk zijn ook weer boos zijn als ik iets doe wat ze niet leuk vindt en gaat dan langs me heen rennen boos mokken en ze wil dan ook niet opgepakt worden. Ja lachen is dat vind ze om een oudje haar bewegingsoefeningen te laten doen door hoe pak ik een fret niet. Ik moet dan gewoon rustig gehurkt gaan zitten mijn hand uitsteken om te laten zien, dat het gevaar geweken is en dan mag ik haar pakken.

Volgens mij als ik weg ben, ligt ze helemaal dubbel van haar eigen humor.

Bij de action twee kussenslopen gekocht. Ik las dit ergens bij Yvonne. Deze zijn lekker dun en die wil ik voor Mila's gereedschapskist (slaaphokje), dat tegen de ren zit gebruiken. Het moest een dunne stof zijn, omdat de kans bestaat dat Mila er mee gaat sleuren in de buis.
Vanmorgen had ze gewoon in haar slaaphokje gepoept.
Dat doet ze anders nooit.
Ze zal wel hele hoge nood gehad moeten te hebben of ze was gewoon een luiwammes. Ik denk het laatste.
Ja echt een dame op niveau.
Vanmorgen had ze gewoon in haar slaaphokje gepoept.

Is het een natuurstenen 'vijver'? Ik vind hem erg mooi. Lijkt ook een beetje op waterschalen die wij vroeger altijd in de tuin hadden, maar deze is mooier.
Pff de pups en in prooihokjes poepen... Ik haal ze er telkens weer uit, en er weer in..., maar ik geloof niet dat prooihokjes echt werken voor pups. Slaaphokje doen ze gelukkig dan weer niet. Ze gooien wel hun slaapplekken in de viezigheid... Pups!!

Pff de pups en in prooihokjes poepen... Ik haal ze er telkens weer uit, en er weer in..., maar ik geloof niet dat prooihokjes echt werken voor pups. Slaaphokje doen ze gelukkig dan weer niet. Ze gooien wel hun slaapplekken in de viezigheid... Pups!!

Ik denk wel dat het een natuurstenen vijver is. Het is in ieder geval van steen. Ik kwam deze tegen in een tuincentrum en het was in de aanbieding volgens mij 15 euro.
Ja bij pups verwacht ik zoiets wel, dat zijn poepmachientjes, maar bij een welopgevoede fret van 2 jaar.
Ja echt goed opgevoed. 
Ja bij pups verwacht ik zoiets wel, dat zijn poepmachientjes, maar bij een welopgevoede fret van 2 jaar.