Aangeboden: fretten of knaagdier kast

Een vraag en aanbodforum uitsluitend voor actieve forumgebruikers en voor particulier gebruik. Lees de regels alvorens te posten!
Gesloten
Laura

Aangeboden: fretten of knaagdier kast

Bericht door Laura »

We hebben deze ikea kast omgebouwd tot frettenkast. Idee was dat onze drie fretten er 's avonds in konden, zodat ze gezellig beneden konden en dan overdag en 's nachts in hun FN. Onze fretten dachten daar anders over en hebben de keren dat ze erin zaten er niet van genoten, dus nu staat de kast inmiddels al hele tijd leeg in de kamer, tijd om hem op te ruimen...

Het was ons eerste zelf klusproject, dus de afwerking is niet altijd even netjes. De drie hokken kunnen niet naar elkaar toe open gezet worden. Persoonlijk vind ik de kast als frettenkooi voor 3 fretten wat aan de kleine kant. Misschien leuk voor knaagdieren of een toegang maken naar de verschillende verdiepingen?

Als iemand hem wil hebben dan hoor ik dat graag. Anders gaat het naar de stort.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marjan

Re: Aangeboden: fretten of knaagdier kast

Bericht door Marjan »

Daar zat ik ook gelijk aan te denken, een kooi voor ratjes of zo. Weet alleen niet of die de boel niet kapot zouden knagen. Maar het is een leuke kooi, zeker voor een klusser die er doorgangen in zou weten te maken.
Hopelijk vindt je er iemand voor, naar de stort is eeuwig zonde.
Laura

Bericht door Laura »

Hij kan al op slot. Iemand van Facebook wil de kast.
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat is snel. :lol: Ik doe het topic op slot. :D
Gesloten