Haha die Mila, het blijft een aparte. Maar Bibi hier precies hetzelfde, had 2 dagen achter elkaar in de FN gepoept
Toen bedacht ik me, dat ik haar bak verplaatst had. Bak terug gezet, over!
Ha, ha dat scheelt natuurlijk ook alles terug zetten waar het eerst stond. Hier staat alles nog op dezelfde plek. Ach ik ruim het wel allemaal weer op. Ik ben immers haar dienstmeid.
Ik ging net de garage deur op slot doen en madam lag in haar slaaphokkie buiten te slapen. Alleen heb ik haar wakker gemaakt en kwam ze haar buizenstelsel uit gerend, maar missie gelukt met kussensloop buiten.
Ik had er nooit iets in het hok liggen omdat ik bang was dat ze ermee ging slepen en dat ze een buis ging blokkeren. Nu met de kussensloop is dat niet mogelijk. Ja ik denk teveel door ik weet het.
Goed idee Mink een kussensloop buiten. Nu weet je zeker:
- dat al Mila's prooi ook buiten ligt.
- dat je minder poepbakken hoeft te verschonen, wan ze heeft een grote plantenbak
- dat ze minder tijd voor je hebt, want alles wat ze nodig heeft is buiten (na 10 minuten ging madam buiten knutselen )
Ik dacht al waarom poept ze zo weinig, totdat ik haar tuintje ging bekijken. Ze was haar tuintje aan het bemesten. Ik heb ook gezien hoe ze het doet. Ik heb in het midden een soort plantenpot op zijn kop staan, daar gaat ze op staan kont achteruit en het ervan af laten glijden. Ze is duidelijk helemaal blij met mijn idee van de kussensloop, maar om nu naar binnen te lopen om haar behoefte te doen, dat is teveel gevraagd. Ze poepte anders nooit in haar tuintje, maar nu wel. Dat heb ik weer goed voor elkaar gekregen. Dus nu elke dag haar tuintje ook maar nalopen.