Ik ben ook super blij met mijn goedgekeurde Mila. Hanneke zei dat Mila een aparte fret was, ja dat weet ik. . Ik heb ze terug in haar villa gezet om haar tot rust te laten komen en na het eten ga ik kijken of de gemoederen bedaard zijn bij Mila.
Ik zag allemaal filmpjes van fretten dit het speelkleed van de Action geweldig vonden. Een onderbuik gevoel zei tegen me dit is niets voor Mila, maar zo eigenwijs dat ik ben, ben ik naar de Action gegaan en het speelkleed gekocht. Voortaan luister ik naar dat gevoel.
Ik heb een nieuw spelletje verzonnen voor Mila en ook voor mij, want ik moet wel erg snel zijn. We gaan samen de ren in en ik ga de doppen van haar buizenstelsel één voor één losschroeven om te kijken of er prooi ligt. Dus stel je voor ik schroef één dop los en moet snel zijn want Mila rent haar buizenstelsel in en gaat natuurlijk naar de dop waar ik bezig ben. Voor mij snel controleren en weer snel vastdraaien de dop. Daarna pak ik de volgende dop die zo ver mogelijk van de andere dop zit en doe hetzelfde en Mila rent natuurlijk naar de volgende dop. Zo ga ik door tot ik alle vier de doppen heb gehad en Mila gaat natuurlijk ook door, die stopt niet. Daarna nog haar slaapkistje controleren en madam is ook daar als de kippen bij.