@ Marjan dat zegt niets van dat in die nek pakken. Ik had ooit een fret die, nouja ok uit een jachtlijn kwam maar 0 ervaring had, die had hooguit nog nooit een kat gezien.... In 1 streep liep ze erop af en beet hem precies zo.
Maar hoe dan ook, ik laat de katten en fretten nooit samen. Zijn beide zeer grote liefdes van me, maar het wil niet. Wat ik weleens heb gedaan, is bij 1 poes altijd de pups uit nestjes die ik had laten, maar dan hooguit 1 voor 1 om wat aan katten te wennen vast. Zij was echter uitzonderlijk speels en met de hand opgevoed, dus een heel bijzondere poes. Iedere 'normale' kat die ik ken vindt het niets.Ik heb momenteel een kitten van 5 maanden, maar zij heeft ze ook nog niet gezien. Sowieso zijn jonge kittens prooi voor fretten. Zodra ze buiten wat meer gewend is mag ze van mij kijken of ze het aandurft bij de fretten..., maar ik denk het niet hoor

. Ondanks dat het geen bang typetje is zijn fretten meestal gewoon veel te druk voor ze. Het verschilt per fret of ze het wel of niet leuk vinden. Ik weet nu al van mijn volwassen Yip dat ze er geen trek in gaat hebben, maar ik heb ook 4 jonge pups (ja ik weet het, flink aangevuld). De kans is dus in feite zo groot als maar kan met de combi die ik nu heb, dus we zullen zien.
Maar ga er hoe dan ook vanuit dat het niet wat wordt, en de kat zijn eigen plekje moet kunnen vinden waar de fretten niet bij kunnen

.