Ook ik ff voorstellen
Ook ik ff voorstellen
Ik zal mijzelf ook even fatsoenlijk hier voorstellen. Ik ben Monique en woon in het wonderschone Epe. Ik kom oorspronkelijk uit het westen van het land, Wormerveer om precies te zijn, maar als je verliefd wordt op een jongen uit Epe en wilt gaan samenwonen dan pak je je boeltje op en verhuisd naar dat dorpje en inmiddels woon ik daar ook alweer 10 jaar
Ik ben nog steeds met dezelfde jongen voor het geval dat het onduidelijk is en ondertussen is hij ook mijn man. We hebben 2 kindjes. Lars is inmiddels 4 jaar oud en gaat sinds een paar weken naar de basisschool. Heel spannend voor zowel hem als mij en onze kleine meid Robin wordt in juni alweer 2 jaar oud.
Verder hebben wij ook nog meerdere huisdieren bij ons wonen:
Sjef, onze hond van 3 jaar oud. Een kruising tussen een Melchelse herder en een amerikaanse stafford. Beetje rare combi, maar hij doet geen vlieg kwaad en is een echte enthousiasteling of hoe je dat ook zegt
Daya en Floortje zijn onze katten van bijna 5 en 8 jaar oud. In de zomer zie we ze bijna niet, zijn constant buiten, maar nu met de kou zijn ze voornamelijk binnen, lekker warm en wat meer gezelligheid voor mij
en dan natuurlijk de reden waarom ik ook hier zit, mijn heerlijke kanjers Puk en Jip. Twee broers van bijna 5 jaar oud. Jip is wildkleur en Puk is een sandyman. Ze zitten lekker buiten in een hok en dagelijks krijgen ze hun portie prooi wat met veel smaak wordt opgegeten. Spelen gaat lekker uitbundig, maar aan het einde van de tijd komt meestal Puk nog lekker bij mij liggen kroelen, dus ik krijg ook mijn portie knuffels
De foto's zijn van 2 jaar terug, maar ik vind ze gewoon super:
Jip:
Puk:
Ik ben nog steeds met dezelfde jongen voor het geval dat het onduidelijk is en ondertussen is hij ook mijn man. We hebben 2 kindjes. Lars is inmiddels 4 jaar oud en gaat sinds een paar weken naar de basisschool. Heel spannend voor zowel hem als mij en onze kleine meid Robin wordt in juni alweer 2 jaar oud.
Verder hebben wij ook nog meerdere huisdieren bij ons wonen:
Sjef, onze hond van 3 jaar oud. Een kruising tussen een Melchelse herder en een amerikaanse stafford. Beetje rare combi, maar hij doet geen vlieg kwaad en is een echte enthousiasteling of hoe je dat ook zegt
Daya en Floortje zijn onze katten van bijna 5 en 8 jaar oud. In de zomer zie we ze bijna niet, zijn constant buiten, maar nu met de kou zijn ze voornamelijk binnen, lekker warm en wat meer gezelligheid voor mij
en dan natuurlijk de reden waarom ik ook hier zit, mijn heerlijke kanjers Puk en Jip. Twee broers van bijna 5 jaar oud. Jip is wildkleur en Puk is een sandyman. Ze zitten lekker buiten in een hok en dagelijks krijgen ze hun portie prooi wat met veel smaak wordt opgegeten. Spelen gaat lekker uitbundig, maar aan het einde van de tijd komt meestal Puk nog lekker bij mij liggen kroelen, dus ik krijg ook mijn portie knuffels
De foto's zijn van 2 jaar terug, maar ik vind ze gewoon super:
Jip:
Puk:
Re: Ook ik ff voorstellen
Ik wist niet dat jij zulke gave foto's kon maken!? Echt geweldig hoor, wat een mooierds!
Zooo mooie foto's Monique van twee knappe kerels !
En ehh, ook hier weer van harte welkom !
En ehh, ook hier weer van harte welkom !
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat een mooie fretten zeg, en prachtige foto's!
Ha leuk om jou en je kereltjes weer te zien!
-
- Aantal fretten: 0
Monique wat een pracht foto's zeg... wauw...
Hoi mo!!
Dat lijkt wel chinees... hoi mo ....
Hey Monique...heerlijk om zulke mooie plaatjes van jouw leukerds te zien
Wat een mooie foto's!
Hey Moon, ook van mij welkom hier!
En die foto's zijn inderdaad prachtig maar Kick had ze al van je afgetroggeld begreep ik.
En die foto's zijn inderdaad prachtig maar Kick had ze al van je afgetroggeld begreep ik.
ehm, toen ik later nog even aan het nadenken was over mijn toevalstreffers bedacht ik mij dat jij die ook al eens had afgetroggeld om te schilderen
Oh dat verbaasd mij niets, ik was toen en ben nog steeds gek op sneeuwfoto's. Alleen komt daar de laatste tijd niet zoveel meer van terecht helaas.