Mila
Re: Mila
Agossie, ik heb Mila per ongeluk vanmorgen echt aan het schrikken gebracht. Ik deed de controle of ze eten had en deed de deur dicht bij haar. De sleutel leg ik ook altijd weg en dan doe ik de garagedeur open. Ik wilde de garage deur dicht doen en ik twijfelde of ik nu Mila's deur goed dicht had gedaan. Daar heb ik weleens meer last van.
Dus ik loop terug in het donker en kijk zo naar de deur, maar ook eventjes naar binnen bij Mila, maar mijn meissie schrok zo erg van me, dat ze krijste.
Snel toen maar het licht aangedaan, dat ze me kon zien en mijn stem laten horen, dat ik het was. ik heb gelijk mijn excuses aangeboden. Ik loop nooit terug in het donker langs Mila's ruimte, maar vanmorgen wel, dat doe ik dus niet meer.
Ik heb haar nog nooit horen krijsen. Zo zie je maar weer hoe ik 's-morgens in het donker eruit zie angstaanjagend.

Snel toen maar het licht aangedaan, dat ze me kon zien en mijn stem laten horen, dat ik het was. ik heb gelijk mijn excuses aangeboden. Ik loop nooit terug in het donker langs Mila's ruimte, maar vanmorgen wel, dat doe ik dus niet meer.
Ik heb haar nog nooit horen krijsen. Zo zie je maar weer hoe ik 's-morgens in het donker eruit zie angstaanjagend.

Achossie! Dan is ze wel echt geschrokken..
Ik heb dat ook een keer meegemaakt toen ik Koda betrapte op het stelen van mijn portemonnee..
Zij krijste toen ook helemaal, dat gaat echt door merg en been! 
Geef Mila maar een dikke knuffel!

Ik heb dat ook een keer meegemaakt toen ik Koda betrapte op het stelen van mijn portemonnee..

Geef Mila maar een dikke knuffel!
Ik hoop alleen dat dit niet een nieuwe tik voor de winter gaat worden, dat als ze me ziet dat ze gaat krijsen.
Als het gebeurt, dan sta ik daar ook weer niet meer versteld van.
Ik heb het vermoeden, dat ze aan het aankomen is, want ze eet weer meer. Van de week maar weer eens wegen.

Ik heb het vermoeden, dat ze aan het aankomen is, want ze eet weer meer. Van de week maar weer eens wegen.
Wat een geweldige beschrijving van dat om je heen dartelen. Man wat herken ik dat van Yip! Maar zodra ik haar wil pakken staat zij juist tegen mijn arm op. Ze pakt echt mijn pols zodat ze met haar buik op mijn hand beland bij optillen. Heerlijk. Maar het wegduikspelletje klinkt ook fantastisch en herken ik van andere fretten
. En erg leuk filmpje die prooicheck! Ze is soms ook zo menselijk... blijkt ook wel weer uit het schrikken. Doe dat toch ook niet... arme meisje
.

Dat weet ik ook wel.
Ik las ook tussen de regels door.
Ik was deze vergeten.
Als ik daaraan terug denk mijn peuter piranha (Nibbit), dan denk ik daar ook alleen maar wat een heerlijke tijd dat ik haar mocht verzorgen met al haar nukjes. Robert niet.
We moesten ons echt aanpassen aan haar, dat deed ze goed.
En dat aanpassen dat heb ik ook met Mila en door de omgang met mijn peuter piranha wist/weet ik hoe ik Mila moet aanpakken. Mila is dan wel geen happert, maar door Nibbit heb ik wel een goed aanpassingsvermogen ontwikkelt.
Het heeft gewoon een bepaalde charme als een fret zich iet wat anders gedraagt dat je verwacht van een "normale" fret, maar wat is normaal.

Als ik daaraan terug denk mijn peuter piranha (Nibbit), dan denk ik daar ook alleen maar wat een heerlijke tijd dat ik haar mocht verzorgen met al haar nukjes. Robert niet.

En dat aanpassen dat heb ik ook met Mila en door de omgang met mijn peuter piranha wist/weet ik hoe ik Mila moet aanpakken. Mila is dan wel geen happert, maar door Nibbit heb ik wel een goed aanpassingsvermogen ontwikkelt.
Het heeft gewoon een bepaalde charme als een fret zich iet wat anders gedraagt dat je verwacht van een "normale" fret, maar wat is normaal.