BiBi, deel 2
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Presley en BiBi, deel 2
Bibi 's morgens in het donker in de tuin : "opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, ik heb weer ongelofelijke haast...ik moet weer rennen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan....door de buis, door de wipwap, over de bank, over de tafel, over het vrouwtje, in de graafbak, speeltjes verstoppen, in de koffiebeker van het vrouwtje....poeh, valt niet mee om te zijn
Presley doet het wat rustiger aan, die helpt met de was in de wasmachine stoppen en kruipt er dan gezellig bij
Naar buiten? Oke, als jij het zegt. Maar gaan we dan wel samen spelen? Ja, we gaan samen spelen. Met de speelhengel op de bank yeeh.
Presley doet het wat rustiger aan, die helpt met de was in de wasmachine stoppen en kruipt er dan gezellig bij
Naar buiten? Oke, als jij het zegt. Maar gaan we dan wel samen spelen? Ja, we gaan samen spelen. Met de speelhengel op de bank yeeh.
Hahahha
Heerlijk!
Heerlijk!
Klinkt als een gezonde fret.
Ha, ha dat klinkt voor allebei de fretjes goed
Heerlijk zo'n spring in het veld en een goedzak.
Heerlijk toch?
Genieten Yvonne van de drukke Bibi en de alles op mijn gemakje Presley.
Hihihi....heerlijk die twee tegenpolen!
Dat geloof ik graag!
- yvonne
Ja het zijn idd echt 2 tegenpolen! Presley kan ook best even uit zijn dakkie gaan hoor, maar niet te lang. Tien minuten is lang zat en dan weer lekker liggen chillen of slapen Terwijl bij Bibi de batterijen nooit leeg gaan en ze nog geen seconde kan stilzitten
Tenminste, als ze eenmaal op dreef is. Want ik merk wel dat de winter er weer aan komt, ze zijn luier en slapen langer, moet ze echt wakker maken om te spelen en dan gaat het nog gepaard met grote gapen en 6x uitrekken. Een soort van koude start zeg maar
Maar desalniettemin....genieten!
Tenminste, als ze eenmaal op dreef is. Want ik merk wel dat de winter er weer aan komt, ze zijn luier en slapen langer, moet ze echt wakker maken om te spelen en dan gaat het nog gepaard met grote gapen en 6x uitrekken. Een soort van koude start zeg maar
Maar desalniettemin....genieten!
Heerlijk
Grappig hoor dat ze zo heel verschillend zijn.
- yvonne
Zo, vandaag weer eens even alles gesopt en gewassen en de fretten gewogen.
Bibi zit op 770 gram en Presley rond de 1650 gram.
Vorig jaar om deze tijd woog Bibi ongeveer even veel, Presley woog toen rond de 2 kg. Nu is hij een stuk lichter, want hij was heel veel afgevallen in het voorjaar. Maar hij is ook weer een jaartje ouder natuurlijk, en hij krijgt alweer wat winter spekkies (dat voel je als je hem optilt )
Eigenlijk doen ze het heel erg goed momenteel
Vanaf de frettendag gaan ze 5 dagen naar Chaimel, want Ben en ik gaan een paar dagen naar Brussel.
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen in een nieuwe omgeving, maar Chaimel is "bekend terrein"
Bibi zit op 770 gram en Presley rond de 1650 gram.
Vorig jaar om deze tijd woog Bibi ongeveer even veel, Presley woog toen rond de 2 kg. Nu is hij een stuk lichter, want hij was heel veel afgevallen in het voorjaar. Maar hij is ook weer een jaartje ouder natuurlijk, en hij krijgt alweer wat winter spekkies (dat voel je als je hem optilt )
Eigenlijk doen ze het heel erg goed momenteel
Vanaf de frettendag gaan ze 5 dagen naar Chaimel, want Ben en ik gaan een paar dagen naar Brussel.
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen in een nieuwe omgeving, maar Chaimel is "bekend terrein"
Klinkt goed allemaal. En het logeren zal ook wel gewoon weer goed gaan hoor.
Chaimel heeft een mooie ruimte nu dus dat gaat goed komen En wij merken hier ook de aangroei van winterspekkies
Gaat vast weer goed bij Chaimel met de hummels
Hier zijn de winterharen en spekkies ook in aantocht...heerlijke knuffelbeertjes
Hier zijn de winterharen en spekkies ook in aantocht...heerlijke knuffelbeertjes
- yvonne
Vanmorgen had ik net de fretten gewisseld, toen ik Bibi ineens hoorde hoesten en kokhalzen. Ze zat in de volière en het was nog donker, dus ik de zaklamp gepakt en ja hoor, daar lag wat braaksel. Het was wit en schuimend, en verder zag ik er niks raars inzitten. Ze had nog geen brokjes gegeten, dus ik heb een bakje waltham voor haar gemaakt.
Dat heeft ze helemaal op. Ik moest gaan werken, maar Ben heeft nog even bij haar gekeken voordat hij weg ging en toen lag ze zich net uit te rekken in de slaapzak en hij zag geen braaksel liggen.
Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Ze lijkt verder in orde, dus maar even aankijken.
Dat heeft ze helemaal op. Ik moest gaan werken, maar Ben heeft nog even bij haar gekeken voordat hij weg ging en toen lag ze zich net uit te rekken in de slaapzak en hij zag geen braaksel liggen.
Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Ze lijkt verder in orde, dus maar even aankijken.
Vervelend is dat altijd, zeker als je weg moet. Hopelijk is het iets eenmaligs maar wel zaak om het even goed in de gaten te houden.
Kan wel eens gebeuren; misschien net iets te gulzig gegeten of niet goed gekauwd. Hopelijk was het eenmalig!
Ik hoop mee