Rebel
Re: Rebel
Nee Minka, wel als er stoelen voor staan, maar het is te hoog voor hem.
Is vorig jaar tijdens een storm gebeurd dat het kapot is gegaan en we hebben het zo gemaakt, dat hij niet kan klimmen. En dan nog is hij altijd onder toezicht op het balkon
Ons kind is al een keer ontsnapt en dat laat ik geen tweede keer gebeuren.
Is vorig jaar tijdens een storm gebeurd dat het kapot is gegaan en we hebben het zo gemaakt, dat hij niet kan klimmen. En dan nog is hij altijd onder toezicht op het balkon
Ons kind is al een keer ontsnapt en dat laat ik geen tweede keer gebeuren.
Meen je dat nou? Ik kan het net niet goed zien wanneer je gewogen hebt maar ik mis de curve die gelijk staat aan zomer en winter. Hij zou nu juist zwaarder moeten worden bijvoorbeeld terwijl ik een dalende lijn zie. Maar nogmaals, ik kan de data niet goed zien.
Met "redelijk stabiel qua gewicht" bedoelde ik, dat ik meer schommelingen had verwacht. Maar inderdaad hij hoort eigenlijk aan te komen.
Ik heb vorig jaar ook in een grafiek gezet, maar daar is ook niet echt een winter en zomer curve. Vandaag is hij stabiel gebleven vergeleken met vorige keer. Zal beide grafieken even plaatsen, dan kunnen jullie mee kijken.
Grafiek met gewicht van vandaag erbij:
Grafiek over het jaar 2013
Wellicht dat hij nu begint met aankomen??
Ik heb vorig jaar ook in een grafiek gezet, maar daar is ook niet echt een winter en zomer curve. Vandaag is hij stabiel gebleven vergeleken met vorige keer. Zal beide grafieken even plaatsen, dan kunnen jullie mee kijken.
Grafiek met gewicht van vandaag erbij:
Grafiek over het jaar 2013
Wellicht dat hij nu begint met aankomen??
Je doet er alleen wel goed aan dezelfde schaalverdeling aan te houden voor het gewicht. Nu lijkt de eerste grafiek heel extreem maar daar heb je een schaalverdeling met stapjes van telkens 10 gram terwijl je in 2013 een verdeling hebt van telkens 200 gram.
Maar er zijn inderdaad fretten die redelijk stabiel blijven qua gewicht en die zich niets aantrekken van de winter- en zomerperiode.
Maar er zijn inderdaad fretten die redelijk stabiel blijven qua gewicht en die zich niets aantrekken van de winter- en zomerperiode.